Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ivo Wilms schreef:@ Dodo, ik verzamel al meer dan 7 jaar, dus om dit een begin te noemen Maar aan de andere kant, ik verzamel sinds ik marktplaats heb ontdekt echter meer actief dan eerst, dat was zo'n 2 a 3 jaar geleden.
Ik geloof, nu je ook op internet bent en op dit forum, dat je toch veel meer verzamel-mogelijkheden zal zien. Dat bedoelde ik. Kan je bijvoorbeeld de KL helmen vervangen voor de echte real deal US M1's!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ivo Wilms schreef:Tsja, ooit zal het allemaal U.S. wo2 zijn. .....hopelijk.
Even offtopic Ivo. Als je een quote van Einstein gebruik in je onderschrift, doe het dan wel goed. "I do not know with what weapons World War 3 will be fought, but World War 4 will be fought with sticks and stones." Sorry moest het even kwijt.
Ivo Wilms schreef:Tsja, ooit zal het allemaal U.S. wo2 zijn. .....hopelijk.
Even offtopic Ivo. Als je een quote van Einstein gebruik in je onderschrift, doe het dan wel goed. "I do not know with what weapons World War 3 will be fought, but World War 4 will be fought with sticks and stones." Sorry moest het even kwijt.
Inderdaad , de 3de Wereldoorlog zal waarschijnlijk een imens grote (atoom-)bom zijn of allesinds iets waarmee er een mass-destruction kan veroorzaakt worden. Van zodra zulk wapen gebruikt we weer terug bij het begin.