Dit betekent concreet dat Nederland weer overspoelt zal gaan worden door avonturiers op zoek naar een paspoort

Deze linkse meerderheid in de kamer wordt een ramp voor ons land

Wat vinden jullie hier van?
Minister v/d Kamp (defensie) tegenstander van het pardon gaf enkele goede argumenten TEGENJonhy Frost schreef:Met die ene stem verschil ben ik het eigenlijk ook niet eens, maar ik ben wel voor het generaal pardon(zo te zien ben ik de enige). Ik vind het schandalig dat er mensen zijn die al 11 jaar op een verbrlijfs vergunning wachten. Het generaal pardon betekent niet dat er "avonturiers zullen komen vragen voor een paspoort"...in tegendeel, alle asielzoekers die al langer dan 5 jaar in Nederland wonen krijg een paspoort, maar de grenzen zullen veel strenger bewaakt worden zodat er nauwelijks meer nieuwe vluchtelingen kunnen binnenkomen...
Jonhy Frost schreef:Die eerste twee argumenten zijn inderdaad goede...maar die laatste klopt niet, het kan natuurlijk wel, maar het geld alleen maar voor mensen die al 5 jaar in Nederland zijn, de grenzen worden wel strenger bewaakt...
Dat is dus het probleem, ze nemen gewoon de gok, horen geruchten en wat hebben ze te verliezenJonhy Frost schreef:Dat klopt wel, ik zelf woon ook in de buurt van de grens met belgië en ook Duitsland, ik ben zelf inderdaad ook nog nooit gecontroleerd...
maar ik bedoel dat het eigenlijk geen zin heeft om te komen, omdat je toch nog maar heel weinig kans hebt op een verblijfs vergunnig...
Kamp is zoiezo een goeie minister. zonde dat hij niet in de kamer komt.Jonhy Frost schreef:Die eerste twee argumenten zijn inderdaad goede...maar die laatste klopt niet, het kan natuurlijk wel, maar het geld alleen maar voor mensen die al 5 jaar in Nederland zijn, de grenzen worden wel strenger bewaakt...
Daar zit dus precies het probleem waarom Nederland het niet moet doen.Dean- schreef:Daarbij, als ze in Nederland niet toegelaten worden dan proberen ze het misschien wel in Belgie, Spanje of Duitsland....Vrij verkeer van personen, via een omweg zouden ze dus alsnog zich in Nederland kunnen vestigen...
Zulke zaken als deze zullen echt Europees aangepakt moeten worden... Dan voorkomen we generaal pardons zoals Spanje een tijd geleden gedaan heeft (ik meen 400.000 mensen :S???)
Dean
Gebruikers op dit forum: Bing, ClaudeBot en 0 gasten