Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie van jullie weet of call of duty 3 in de toekomst ook uigebracht zal worden voor op de pc??
Heb al diverse websites bezocht maar word niet wijzer...
Thanks!
"Every time you dig your foxhole...remember that this might be youre grave..."
Ik kan je niet vertellen hoelang dat duurt, kan je wel mijn scores laten zien. Snap niet dat ik nog niet voor een kampioenschap ofzo ben ui genodigt Just kidding
Guido schreef:ik heb vernomen dat dat een 'heden' versie wordt.. geen WO2 (voor PC dan wel)
Dat is inderdaad een gerucht geweest binnen de CoD-scene. Of dit waar is? Geen idee, ik zou het om eerlijk te zijn niet eens erg vinden, zolang men maar de gameplay behoud!
COD 3 op PS2 vind ik wel lang niet zo mooi als op de 360 en op de Wii is het spel helemaal verpest. Maar weet iemand hoe ik met mijn 360 online COD 3 kan spelen. dat aanmelden enzo...
Volgens mij wordt COD3 voor PC in heden ja, of in future dat Duitsland de oorlog heeft gewonnen enzo.. Als dat echt zo is, dan pas ik en ga ik voor MOH: Airborne en BIA: 3 Hell's Highway!