Bezoek Legermuseum Delft
-
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Dodo
- Lid
Waar gaan ze heen dan? Vind ik wel jammer, was het enige wapentuig museum in de buurt..messemaker schreef:Ik ben er wel geweest ws wel leuk maar ze gaan verhuizen dus dat was denk wel me laatste keer.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Dodo
- Lid
Ze gaan naar Soesterberg:messemaker schreef:Ja bij mij ook ik zal het niet meer weten wel ergens van ons vandaan.
Legermuseum verlaat Delft
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
- Lid
- Forrest Guth 506th P.I.R
- Lid
en kijk die Rope dan, dat lijkt net een Riool buis Nog nooit zoon Klijne gezien.Shifty schreef:InderdaadMichiel M. schreef:327 GIR droeg geen para-liners..
Daarnaast heb ik ook niet echt een goed gevoel over die buckles..
we jump together we, we all come home together!
het gaat er niet om te sterven uit de naam van je land... het gaat er om je vijand te laten uit naam van het zijne.
het gaat er niet om te sterven uit de naam van je land... het gaat er om je vijand te laten uit naam van het zijne.
- Michiel M.
- Lid
Ligt er maar net aan hoe je 'm oprolt.. Al lijkt me 'm niet orgineel gezien de vouten die er al in zitten..Forrest Guth 506th P.I.R schreef: en kijk die Rope dan, dat lijkt net een Riool buis Nog nooit zoon Klijne gezien.
Trouwens, klein schrijf je met korte ei..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Loek D.
- Lid
Michiel, wat zijn vouten dan? Misschien bestaat het woord zelfs wel, maar dan heb ik er nog nooit van gehoord Neem aan dat je fouten bedoelt...Michiel M. schreef:Ligt er maar net aan hoe je 'm oprolt.. Al lijkt me 'm niet orgineel gezien de vouten die er al in zitten..Forrest Guth 506th P.I.R schreef: en kijk die Rope dan, dat lijkt net een Riool buis Nog nooit zoon Klijne gezien.
Trouwens, klein schrijf je met korte ei..
- Michiel M.
- Lid
-
- Lid
Dodo schreef:Ze gaan naar Soesterberg:messemaker schreef:Ja bij mij ook ik zal het niet meer weten wel ergens van ons vandaan.
Is dat nou toevallig maar 15 minuten rijdens voor mij
- Dodo
- Lid
Tja, Delft was 10 minuten met de trein voor mij.. Helaas, helaas...jeffreyvanspengen schreef:Dodo schreef:Ze gaan naar Soesterberg:messemaker schreef:Ja bij mij ook ik zal het niet meer weten wel ergens van ons vandaan.
Is dat nou toevallig maar 15 minuten rijdens voor mij