Oorlog games;

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Stefan
Lid

Oorlog games;

Bericht door Stefan »

Wat vinden jullie van de namaking van grote operatie's uit de 2e wereld oorlog op een game?Zelf vind ik het wel vet;kan je ook ongeveer ervaren hoe het in het echt is geweest.

Ook zou ik graag een willen weten welke jullie het vets vinden:

- De Call of Duty serie's (Call of Duty,Call of Duty United Offensive,Call of Duty 2 etc)
- De Medal of Honor serie's (Medal of Honor Allied Assault,Spearhead,Breaktrough etc)
- Brothers in Arms serie's

Ik hebben alle oorlog game's wat ik hierboven vermeld heb staan,ze zijn echt vet.

Ook ben ik van plan Brothers in Arms Hells Highway te gaan halen als hij uit is,zie hier een filmpje.Alles draait om "A Bridge To Far"

Kijk maar eens in dit filmpje,echt zo vet :D

http://media.putfile.com/Brothet-in-Arms-
leieboordbewoner
Lid

Re: Oorlog games;

Bericht door leieboordbewoner »

Stefan schreef:...kan je ook ongeveer ervaren hoe het in het echt is geweest...
:? :? :?
Ooit al verhalen gehoord/gelezen van veteranen? Zelfs in de verste verte kan je niet beseffen hoe het moet geweest zijn dmv een game...
For King & Country
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Pff, stel je voor dat de stank tegenwoordig ook bij games zou komen. Ieder mens zou kotsend over z'n toetsenbord liggen. Maarja...

Dit topic verplaats ik wel even naar Overige Hobby's. Daar staan ook de andere 'game-topic'.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Wouter
Lid

Bericht door Wouter »

Overigens draait A Bridge Too Far hoofdzakelijk om de paratroopers bij Arnhem.
Vandaar ook de naam 'A Bridge Too Far', Arnhem, een brug te ver. Het Amerikaanse gedeelte word erg kort gehouden.
De game draait in Hells Highway om het Amerikaanse gedeelte van Market Garden.
Deas Gu Cath
BBB
Lid

Bericht door BBB »

Ik kan me goed inbeelden dat de realiteit wel heel wat anders was, hier spelen we alleen met PS2, en we kopen enkel WOII spelletjes, wel een mooie en leuke bezigheid.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
maximus-Belarus
Lid

Bericht door maximus-Belarus »

Wooow!

Echt zooo vet!
Ik ga hem zeker halen!
The Belarussian partizan.
viny
Lid

Bericht door viny »

Dodo schreef:Pff, stel je voor dat de stank tegenwoordig ook bij games zou komen. Ieder mens zou kotsend over z'n toetsenbord liggen. Maarja...

Dit topic verplaats ik wel even naar Overige Hobby's. Daar staan ook de andere 'game-topic'.
Ik over de controller.

ik speel COD3 op de xbox360, de trailer die hier te zien is, is meestal opgenomen op de xbo360 met HDTV, gelukkig ven ik in het bezit daarvan! :lol: :lol:

hier een online score van me, waar ik erg trots op ben :P

[img=http://img77.imageshack.us/img77/1117/spa04705tw.th.jpg]
'War is delightful for those who have not experienced it'
Brian
Lid

Re: Oorlog games;

Bericht door Brian »

Stefan schreef:Wat vinden jullie van de namaking van grote operatie's uit de 2e wereld oorlog op een game?Zelf vind ik het wel vet;kan je ook ongeveer ervaren hoe het in het echt is geweest.
Jaaah heel vet, om het eens zelf te ervaren...! :? Vind je niet dat je dit een beetje verkeerd brengt: Vet om toch eens zelf lekker warm in je huiskamer achter een beeldscherm 'het ware gezicht van de oorlog te zien' :?

Werden alle oorlogen maar zo uitgevochten...

MvG!

'War is Hell!'
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Ja joh, echt vet! Met CoD kan je zien hoe de oorlog was, elke geallieerde soldaat maaide minstens 100 Duitsers en rende net als Rambo op elke tank af!

Jij noem nu (op BIA na) allemaal van die neppe spellen waarbij GI Joe in zijn eentje de wereld redde. Probeer dan een spel als Red Orchestra. Hiermee kan je niet ongeveer ervaren hoe het in het echt is geweest was, maar het is wel het meest realistische op het moment (in 1 a 2 schoten ben je dood, tank gevechten zijn veel lastiger etc).
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Een topic als dit bestaat al in #Algemeen, zie hier . Deze gaat op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose