Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mooyman schreef:Ja waar vind je deze spullen zoal Marloes, antiek winkels, curiosa of rommelmarkt/antiek beurzen?.
En ben je misschien net zo gedreven om leuke spullen te vinden als ons militaria verzamelaars?.
Ik ga vrijwel dagelijks naar de rommelmarkt en daar vind ik heel veel.
Daarnaast krijg ik ook vaak dingen van mensen die weten dat ik dit allemaal spaar.
Daarnaast vind ik erg veel militaria die ik dan weer verkoop om leuke burgerspullen van te kopen.
Je zei al dat je eigen ondernemer bent, heeft het dagelijks bezoeken van die rommelmarkt daar dan misschien ook mee te maken? of is dat puur hobby?.
Iedereen is afhankelijk van het krijgen van spullen, gekregen spullen krijgen bij mij dan ook altijd een bijzonder plekje en verlaten dan ook nooit mijn collectie ongeacht of het nu wel of niet in mijn collectie past.
Dat je vaak militaria vind is natuurlijk weer erg interessant voor de meeste leden hier, wat heb je zoal al gevonden en misschien kan je het in de toekomst hier eens aanbieden .
Ik sta op het punt ruim 200 artikelen te koop aan te bieden op een eigen soort verkoopsite.
Meeste burgerspul maar er zit ook wel militair bij.
Ik hou jullie op de hoogte.
De rommelmarkt is hobby, werk, passie en de honden moeten toch uitgelaten worden...
En Timo...in connectie tot jouw foto van bezet nederland...
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
marloes schreef:
De rommelmarkt is hobby, werk, passie en de honden moeten toch uitgelaten worden...
Mijn hobby is nog net niet mijn werk maar zeer zeker mijn passie, misschien herkenbaar, maar stel er dan ook zelfs onze vakantie bestemming op af .
Bezoek dan beurzen, wel of niet als standhouder, musea en ook rommel/antiek beurzen.
Dat alles meestal in de regio van de gehele Veluwe en moet eerlijkheid halve dan ook zeggen dat ik, op een paar gelukjes na, nooit echt veel vind, mijn vriendin daar in tegen komt vaker met tassen vol thuis .
inmiddels hebben we een nog betere, authentiekere versie, incl watermerk, laatste stempels, etc.
museum kwaliteit reproducties waar we dus zonder moeite in kunnen tekenen, niet bang hoeven te zijn voor slijtage, etc
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Mooie en interessante RAD spullen Brian, ook de Nederland/verzet spullen zijn zeer interessant.
Wat is de achter liggende gedachte om dit te verzamelen Robin?.
Ik spaar niet alleen van nederland of verzetsitems,maar ook van Engeland en Amerika en Duitsland,etc.Maar ik spaar die verzetsitems en die nederlandse items omdat ik het interresant vind en ik had er al een paar spullen van(Van mijn opa en oma's).En ik wilde er graag meer spullen van hebben.Ook omdat mijn opa's en oma's regelmatig komen kijken en die vinden dan die spullen wat ze zelf kunnen herkennen en die ze vroeger ook hadden ietsjes interresanter dan die legerspullen.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --