Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn gedachten gaan uit naar allen die op D-Day hun leven hebben gegeven voor mijn vrijheid en mijn dank gaat uit naar allen die bereid waren om hun leven te geven en de vrijheid hebben verwezelijkt.
Respect voor de soldaten die hun leven hebben gegeven op D-Day.
Mogen zij rusten in vrede.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
arneken schreef:there getting forgotten. bloody shame it is. (niemand weet het nog, zelfs de radio niet. )
rip aan alle amerikaans,britste,canadeze,duitse, franse,nederlandse,belgische,poolse,... slachtoffers.
Toch wel. Op m'n werk stond een Belgiesche zender op, en de presentator ervan vertelde wat er allemaal op 6 juni is gebeurd in het verleden. Uiteindelijk kwam hij ook bij D-Day uit, en zei iets in de trant van: "En op 6 juni 1944 landden de geallieerde troepen op de zonnige kust van Normandië."
Maar ik denk omdat het 63 jaar geleden is dat ze er niet veel om doen maar als het vb. 70 of 65 of 80 jaar geleden zou zijn dat ze er wel veel rond doen. Vanaf het moment dat het 60 jaar geleden was deden ze de landing opnieuw.. Dus ze wachten tot het getal weer even is (eindigt met 0 of 5). In een bedrijf doen ze ook niet elk jaar een groot feest omwille van het bestaan ,maar pas als het even is, als het bedrijf 10 of 15 of 20 jaar bestaat ,maar toch niet als ze 11 of 12 jaar bestaan.
Bart V schreef:Maar ik denk omdat het 63 jaar geleden is dat ze er niet veel om doen maar als het vb. 70 of 65 of 80 jaar geleden zou zijn dat ze er wel veel rond doen. Vanaf het moment dat het 60 jaar geleden was deden ze de landing opnieuw.. Dus ze wachten tot het getal weer even is (eindigt met 0 of 5). In een bedrijf doen ze ook niet elk jaar een groot feest omwille van het bestaan ,maar pas als het even is, als het bedrijf 10 of 15 of 20 jaar bestaat ,maar toch niet als ze 11 of 12 jaar bestaan.
Wel bij 12,5
Maar respect voor de mannen!
In the War, that changed the world, no one fought alone!
Respect voor alle soldaten.
Ze verdienen respect, voor het verdedigen van hun vaderland en trots, voor het vechten voor onze veiligheid, en vechten voor een betere wereld.
(En Bart V, nog een leuke voor erbij te zetten bij jou:)
Rest in Peace.
Riposi In Pace.
Rust in Vrede.
Ruhe im Frieden.
Lepäävät rauhä.