Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik denk dat Ajax voor dit seizoen de beste papieren heeft. Hoewel mijn hart PSV hoopt, denk ik dat ze gewoon te kort gaan komen. Dat bleek vorig jaar in de 2e seizoenshelft al. Het zal wel beter gaan, maar ik verwacht dat ze toch een andere topclub voor moeten laten gaan.
arneken schreef:zit Ado de haag niet meer in eredivisie?
Gedegradeerd!!
Feyenoord heeft goede zaken gedaan de laatste tijd, misschien dat zij een kansje maken, we zullen het over een klein jaartje wel zien, wie zich kampioen 2007/2008 mag noemen.
Ik bedoelde dat het meestal dezelfde drie á vier ploegen zijn die kampioen worden. (PSV, Ajax, Feyenoord of de laatste tijd AZ)
Daarnaast zei ik 'over het algemeen', dat betekent dat er uitzonderingen (kunnen) zijn.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Sjoerd schreef:Ik bedoelde dat het meestal dezelfde drie á vier ploegen zijn die kampioen worden. (PSV, Ajax, Feyenoord of de laatste tijd AZ)
Daarnaast zei ik 'over het algemeen', dat betekent dat er uitzonderingen (kunnen) zijn.
O, op die manier, dan kan ik er maar een ding over zeggen: