Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja vrolijke vriend.
Waar in vredesnaam heb je zo'n mooie lokatie gevonden?
Of heb je zo'n mooie zolder tot je beschikking?
Ziet er toch gewoonweg super uit zo.
Je hebt weer eens mijn complimenten Niels.
Ziet er in ieder geval goed uit.
Helaas ontbreekt het mij aan de ruimte om van deze poppen neer te zetten.
Zodra ik de ruimte ooit heb ga ik zeker over om van dat soort poppen aan te schaffen.
Rootstein en hindsgaul hebben nog wel de mooiste poppen tot dusver.
Prachtig! Geweldig hoe je het helemaal inricht zoals het toen geweest zou kunnen zijn! Ik vind het altijd jammer als je zo een pop ziet staan in een hypermodern huis, op deze manier komt het allemaal veel beter tot zijn recht! Als je er binnenstapt en je wist niet dat dit er was zou je op het eerste gezicht denken dat ze daar echt even zitten te camperen!
Het is zoals gebruikelijk erg netjes gedaan! Lang geleden dat we elkaar gesproken hebben, trouwens... Misschien moet ik weer eens de Limburgse biertjes komen drinken
hee peter ( en de rest )
die biertjes liggen hier koud dus kom gerust een keer langs, mail of bel me effe voor een afspraak. altijd leuk om wat oude koeien uit de sloot te halen
wat Meijelse zegt klopt inderdaad, de locatie heeft ook nog een een heel stuk historie.
Het huisje op de achtergond ( achter het kanon ) daar woon ik nu
verzameling in de verzameling.
een stuk van verzameling van mijn kisten.
MG kisten,grote kist is een Panzerfaust kist, een Tellermine kist ( südfront ), steelhandgranantenkist en mijn trots, het draagrek, volledig compleet en gestempeld.