Er staat bij mij een knop 'wijzigen' boven de berichten, wat volgens mij nog altijd een keurige Nederlandse vertaling van 'edit' is.rood schreef:Ik moet 3x mijn berichten nalezen want editen kan niet. Dus emotioneel spontaan geplaatste berichten die ik later wil wijzigen gaat niet meer
Is onhandig en dat werk dus niet prettig.okke schreef:En ja kan natuurlijk ook een mod benaderen...
Sjoerd schreef:Zeker wennen...
Ligt het aan mijn pc of hebben jullie ook problemen als je in wil loggen??
Als ik in wil loggen moet-ie heel lang laden, dan moet ik op vernieuwen klikken en terug.![]()
Bovendien werkt de hyperlinkfunctie bij mij niet altijd even goed.
@Proos: Heb je bepaalde browserinstellingen nodig voor deze versie of zijn dit kinderziekten?
Volgens mij was niet iedereen van het team erbij...Proos schreef:Beste allemaal,
Het forum is voorzien van andere forumsoftware. Of eigenlijk dezelfde software, maar een nieuwe versie. We hebben de nieuwe software voor de kerstvakantie met het team bekeken en op een proefomgeving getest. Nu is het zover om de nieuwe te installeren, vooral ook omdat ik er vandaag tijd voor had![]()
Zoals jullie zien is het logo tijdelijk nog even verdwenen, maar voor de rest moet het meeste jullie bekend voor komen. Het uiterlijk is wellicht even wennen, maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Reageer niet te snel, maar probeer het eerst ook even goed uit
Groetjes,
Proos
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 3 gasten