Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Escalion schreef:@Veltro: Hartelijk dank ik kan op internet hier geen kaart van vinden dus ik vind dit echt super.
En van me openingspost was gewoon dom want dat wist ik wel maar zei het niet, we hebben het er zelfs met geschiedenis nu over. (Het kolonialisme in Afrika voor de WO2)
Zou overigens willen dat het een gewoon werkstukje was, als ik dit verknal mag ik niet eens examen doen dit jaar... dus ik zal er in ieder geval voor zorgen dat het secuur is en zal het hier ook wel posten voor commentaar.
Ik ben zelf ook een 6vwo leerling en dit is niet waar! Je moet je niet alles wat die docenten zeggen geloven. Volgens het examenregelement mag je, ook met een 1 of 2 voor het profielwerkstuk, examen doen .
Mvg,
Sgt. Gallee
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Nou, profielwerkstuk af. Nu nog even wachten op de beoordeling. Hoop dat het goed, docent zei dat het er in ieder geval goed uitzag dus dat zal wel goed komen denk ik.
Is goed, zal eens kijken. Ik heb niet alles erin op kunnen nemen wegens een beperking op het aantal toegestande pagina's dus heb me maar beperkt tot dat wat ik het leukst vind: de slagen. Daar heb ik er een aantal belangrijke van en die goed uitgewerkt. Verder een aantal belangrijke aspecten wel genoemt maar niet verder uitkunnen werken door de beperking.
Maar ik zal eens kijken of ik mijn profielwerkstuk kan plaatsen.