Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lucky-Angel schreef:Enemy at the gate
The longest day
Hart's war
Deze had ik dus gekocht
The longest day blijft een mooie film ondanks de fouten die er in zitten. Voor die tijd (zestiger jaren) zeker een spectaculaire film. Ook wanneer je bedenkt dat er in de film veel Hollywood grootheden meespeelden.
Enemy at the gates vind ik minder. Zeker wat het verhaal betreft. De film laat dan ook de Amerikaanse visie op de slag om Stalingrad zien (namen zij deel aan deze slag dan?). Zelfs de DVD box inlay klopt niet. Ik heb nog nooit van een Mosin Nagant gehoord met een linkse grendel. Maar goed, dit zal de grafisch ontwerper wel beter zijn uitgekomen. De Duitse filmvariant "Stalingrad" vind ik beter.
Ik heb Enemy at the Gates en Stalingrad ook. Ik vond Enemy at the Gates een prima film, maar Stalingrad torent er boven uit. Prachtige film .
Oh en mij was die fout van de Mosin ook al opgevallen. Ik denk dat ze de foto gewoon gespiegeld hebben
iknowdintoo schreef:
Ik heb Enemy at the Gates en Stalingrad ook. Ik vond Enemy at the Gates een prima film, maar Stalingrad torent er boven uit. Prachtige film .
Oh en mij was die fout van de Mosin ook al opgevallen. Ik denk dat ze de foto gewoon gespiegeld hebben
sinds waneer dat .
volgens mij bedoel je mijn film die we bij jou gezien hebben
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
asjemenou schreef:Enemy at the gates vind ik minder. Zeker wat het verhaal betreft. De film laat dan ook de Amerikaanse visie op de slag om Stalingrad zien (namen zij deel aan deze slag dan?)
De regiseur en schrijver is toch een Fransman net als de tweede schrijver. De enige Amerikaan in de Film met een hoofdrol is Ed Harris en 1 met een bijrol is Ron Perlman (Koulikov met zijn glimmend gebit).
Dus het kan geen Amerikaanse visie zijn. Misschien een Amerikaanse visie stijl. Maar wat is dan die typische Amerikaanse visie?
Zelf Heb ik 2 DVD boxen 3 + 4 van Foyls War gekocht.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Ben mijn collectie DVD's nu allemaal orgineel aan het aanschaffen.
Ik wilde Zwartboek gaan halen, deze kostte €18,- bij de Free Record Shop.
Toen ik naar de kassa liep om af te rekenen, zag ik op het schap achter de balie een zwarte doos met "Zwartboek" erop, voor €17,99.
Ik heb nu de dubbel DVD, de soundtrack en een soort van storyboard met aantekeningen erin (van Paul Verhoeven?)
ik heb gister Band Of Brothers gekocht. is alleen deze week 24 euro bij de bart smit. kon m voor dat geld niet laten lopen, wou m al wat langer kopen. tot nu toe vind ik t een goede film (pas 2 afleveringen gezien).
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
heeft er iemand d-day the sixth of june al gezien en is het een goeie film?
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/