Kun je misschien een beetje zien of het wel uberhaupt uit de wo2 komtHaplo schreef:Kan zo veel zijn geweest.
Dufflebag, hut koffer, noem maar op.
Munitie kisten denk ik niet daar ik ze nog nooit met afsluitbaar deksel heb gezien.

Kun je misschien een beetje zien of het wel uberhaupt uit de wo2 komtHaplo schreef:Kan zo veel zijn geweest.
Dufflebag, hut koffer, noem maar op.
Munitie kisten denk ik niet daar ik ze nog nooit met afsluitbaar deksel heb gezien.
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie, en ik zal mijn oom z.s.m foto's laten maken.ammo schreef:Ik wil wel eens foto,s zien van de andere scherven, dit lijkt me toch geen WOII , zo te zien.
uit de tekts word ik ook niets wijs , canadees is het niet,
En dat is eigenlijk vreemd voor scherven van een granaat. Een explosieve granaat springt nooit op precies dezelfde manier uit elkaar.Arachnide schreef: Alle vijf de scherven hebben dezelfde afmetingen, zij het in uiteraard iets andere verhoudingen, en vorm als bovenstaande foto's.
Ja de truc is veel boeken lezen!! Daarnaast is veel info te halen uit War Dairy's, luchtfoto's en ingetekende stafkaarten. Het heeft geen zin om mensen te vragen waar ze zoeken want ze gaan niet zomaar hun plekken bekend maken. Dus je zult voornamelijk zelf speurwerk moeten verrichten.runolist schreef:waar zoeken jullie allemaal dan ? of is er soms een speciale truc voor? Toen ik in de belgische ardennen was was ik 2 dagen aan het zoeken en het enige dat ik had gevonden was een kogelhuls..
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot, Google en 0 gasten