Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
bedoel je garry's mod? dat werkt geloof ik alleen maar als je het spel Half Life hebt
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
Ik ben nog altijd bezig met mijn Battlefield 2 en zijn mods. Voor wie interesse heeft in een Wo2 game, er is namelijk een mod genaamd Forgotten Hope 2. Die is nu nog geen jaar uit en zijn maar bij de woestijn oorlog. Maar Normandy komt in zicht en ondertussen mogen we deze binnenkort verwachten.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Is Garry's mod V10. Je hebt er een Source-spel voor nodig, bijv. Half Life 2 (Deathmatch etc.), Day of Defeat Source, Counter Strike: Source, dat soort. RO werkt er niet mee jammer genoeg. Garry's mod V10 kost $10, ongeveer 6 euro. Heb laatst er ook een soort raketvoertuig van gemaakt, met een deur, een tafeltje, wat thrusters, en een matras .
Is Garry's mod V10. Je hebt er een Source-spel voor nodig, bijv. Half Life 2 (Deathmatch etc.), Day of Defeat Source, Counter Strike: Source, dat soort. RO werkt er niet mee jammer genoeg. Garry's mod V10 kost $10, ongeveer 6 euro. Heb laatst er ook een soort raketvoertuig van gemaakt, met een deur, een tafeltje, wat thrusters, en een matras .
Laat maar, dat bedoel ik niet, ik bedoel RO, maar dat staat voor Red Orchestra..
Laat maar, dat bedoel ik niet, ik bedoel RO, maar dat staat voor Red Orchestra..
Als je meer Source-spellen koopt krijg je meer items om dingen van te bouwen in dat Garry's mod. Maar RO is geen Source-spel dus..
Jaja, snap ik wel, maar die ik heb het helemaal niet over die Garry's mod, dat interesseert me ook niks maar ik vroeg alleen waar dat RO voor stond, maar dat weet ik nu al.
Als je meer Source-spellen koopt krijg je meer items om dingen van te bouwen in dat Garry's mod. Maar RO is geen Source-spel dus..
Jaja, snap ik wel, maar die ik heb het helemaal niet over die Garry's mod, dat interesseert me ook niks maar ik vroeg alleen waar dat RO voor stond, maar dat weet ik nu al.
De nieuwe PC doet eindelijk iets goed, Red Orchestra werkt eindelijk (eerst steeds foutmedlingen ). Heb het nu gespeeld, weliswaar zonder geluid maar dat wordt als het goed is morgen verholpen. En het is een absolute beleving als je als iemand die tot gister een PC uit 2003 had, zo'n spel op Highest met hoogste resolutie in 5 seconden een map ziet laden en vervolgens moeiteloos speelt ! Ik ben nu Darkest Hour aan het downloaden, die m'n PC eerst niet eens aankon.. Dus dat wordt smullen voor mij (vooral als het geluid 't weer doet ).