Touché.....ammo schreef:idd , maar dan zou dit topic ,(Laat je geallieerde repro poppen zien)
moeten heten.

Touché.....ammo schreef:idd , maar dan zou dit topic ,(Laat je geallieerde repro poppen zien)
moeten heten.

American Campaign medalomgitsme schreef:Dan zal ik ook maar mijn geallieerde pop laten zien
Hij is niet helemaal af, maar wel zo goed als. Het enigste wat de torso nog mist is een M-1937 trousers en misschien wil ik zelf dan nog een 26th Infantry Division dogtag setje erbij kopen.
De torso bevat een Ike Jacket, Tie, Wool Shirt Special en een Garrison cap. De Ike Jacket is gedeeltelijk ID'ed evenals de Tie en Wool Shirt, staat helaas alleen een laundry nummer op dus meer weet ik niet van de persoon helaas. De soldaat was Technician 4th Grade in waarschijnlijk een Field of HQ Artillery Battalion en de volgende ribbons zitten op de Ike Jacket: E.A.M.E. ribbon met 3 battle stars, Good Conduct Ribbon, Victory Ribbon en de andere weet ik even niet meer. Nou hier dan de foto's:
Grt

Laat je geallieerde poppen zien met orgineel WW2 kleding/uitrusting..ammo schreef:idd , maar dan zou dit topic ,(Laat je geallieerde repro poppen zien)Eric schreef:Zeer mooie poppen Red, en gelukkig nog iemand die on-topic blijft
moeten heten.

Zou ik eerder het schilderhuis in Driebergen (?) aanraden, heeft nederlands pre 1940, knil enz staan..rugby schreef:Heel mooi DutchHelmets!!!
Wel eens in het Stootroepen museum in Assen geweest? Daar hebben ze een mooi diorama van Nederlands-Indië.
mvg,
Martijn

rutger schreef:Nette pop Skylighter. Wat voor schoenen heb je de pop gegeven?
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 4 gasten