Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Frontovik schreef:Games voor de Touch Nu moet ik retesnel zo'n ding gaan halen!
Jaa, en het ziet er nog goed uit ook! Zie het als het kleine broertje van de PSP.
Nadeel is wel dat, voordat je applications zoals die game op je Touch wil zetten, je eerst een firmware update erop moet zetten (die zo'n 7 euro kost) en dan vervolgens het spel nog moet kopen (zo'n 5 euro). Tenzij je het ding jailbreakt.
En het spel schijnt bij veel mensen te crashen vanwege een fout in de software - maar daar heb ik nog geen last van gehad. (dit schijnt ook voornamelijk bij de iPhone te zijn ipv de Touch)
Heb even Hearts of iron II demo gedownload.. Vet spel! Nu de volledige halen natuurlijk
Omklooien is ook wel leuk.. Ik liet gewoon iedere leger(groep) die ik had marcheren naar 1 plek, waarna ik met mijn überlegergroep zo doorstootte naar de overwinning
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer
Er zitten nu Steam Achievements in Red Orchestra.. Ik heb net Vasily Lives! gehaald (10 kills zonder te sterven met een buitgemaakt vijandelijk scherpschuttersgeweer).
Morgen Knight's Cross halen .
Ook een nieuwe map trouwens, Fallen Heroes, gesitueerd in Stalingrad 1943
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!