Tekenen
- Westwall
- Lid
- tiger
- Lid
Re: Tekenen
Tuurlijk, je zegt maariknowdintoo schreef:Ik vind hem anders erg goed gelukt, doe je ook verzoeken?

Zolang het niet te moeilijk is, wil ik wel wat proberen.
Maar ik garandeer niets

mvg
Laurens
- tiger
- Lid
Ja, idd met plaatje.Westwall schreef:Ziet er goed uit Laurens. Heb je hem overgetekend?
Ik weet ongeveer hoe een MP44 eruit ziet, maar voor al die details heb ik toch een voorbeeldje nodig hoor

Alleen men veiligheid is niet zoals het zou moeten zijn

mvg
Laurens
- Westwall
- Lid
Ja precies. Zonder voorbeeld zijn de details ook echt niet te doen. Nogmaals erg mooitiger schreef:Ja, idd met plaatje.Westwall schreef:Ziet er goed uit Laurens. Heb je hem overgetekend?
Ik weet ongeveer hoe een MP44 eruit ziet, maar voor al die details heb ik toch een voorbeeldje nodig hoor.
Alleen men veiligheid is niet zoals het zou moeten zijn.
mvg
Laurens

- Nick U
- Lid
tiger schreef:'K heb me eens gewaagd aan een MP44.
Het valt al bij al nog mee, voor mijn zeer beperkt talent.
mvg
Laurens
WAUW

Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.
Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
- S1991
- Lid
Een beetje wezen tekenen met eigen stijl en doch mijn interesses er nog in verwerkt.
Zie hier:

Sommige zullen wel weten wat ze zien.
Zie hier:

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Westwall
- Lid
Ziet er leuk uit Silvanoomgitsme schreef:Een beetje wezen tekenen met eigen stijl en doch mijn interesses er nog in verwerkt.
Zie hier:

Laatst gewijzigd door Westwall op 16 mei 2009, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Ik raad je aan met potlood te tekenen, als je met balpen werkt is elke streep die je zet definitief.
En persoonlijk vind ik je soldaat nogal scheef staan, hij loopt krom alsof die 70 jaar is.
achja, ik moet niet al te veel zeggen want ik kan het zelf niet zo goed maar dat is wat er zo bij me opkwam.
En persoonlijk vind ik je soldaat nogal scheef staan, hij loopt krom alsof die 70 jaar is.
achja, ik moet niet al te veel zeggen want ik kan het zelf niet zo goed maar dat is wat er zo bij me opkwam.
- Westwall
- Lid
Ja, je hebt wel gelijk. Het figuur klopt niet 100 % daarom is hij een beetje vaag uitgevallen. En op school had ik geen potlood bijjurgen schreef:Ik raad je aan met potlood te tekenen, als je met balpen werkt is elke streep die je zet definitief.

- Nick U
- Lid
Ik vind hem nog aardig netjes hoor voor met de pen! Ik zou alleen zoals Jurgen al zei een potlood bij je houden en een beetje op je schaal letten.Westwall schreef:Ja, je hebt wel gelijk. Het figuur klopt niet 100 % daarom is hij een beetje vaag uitgevallen. En op school had ik geen potlood bijjurgen schreef:Ik raad je aan met potlood te tekenen, als je met balpen werkt is elke streep die je zet definitief.
probeer je tekening eens in 3 te delen dmv kleine streepjes. hoofd-romp-benen. denk daarbij aan een gemiddeld persoon van laten we zeggen 1.80
dan maak je 'm bijvoorbeeld 18 cm lang

Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.
- Westwall
- Lid
Bedankt voor de tip! Maar het was ook maar een leuk schetsje uit m'n schrift .Nick U schreef:Ik vind hem nog aardig netjes hoor voor met de pen! Ik zou alleen zoals Jurgen al zei een potlood bij je houden en een beetje op je schaal letten.Westwall schreef:Ja, je hebt wel gelijk. Het figuur klopt niet 100 % daarom is hij een beetje vaag uitgevallen. En op school had ik geen potlood bijjurgen schreef:Ik raad je aan met potlood te tekenen, als je met balpen werkt is elke streep die je zet definitief.
probeer je tekening eens in 3 te delen dmv kleine streepjes. hoofd-romp-benen. denk daarbij aan een gemiddeld persoon van laten we zeggen 1.80
dan maak je 'm bijvoorbeeld 18 cm langen van daaruit ga je tekenen
Ik ga hem verwijderen, misschien heb ik met deze tekening het topic vervuild

- Nick U
- Lid
helemaal niet! het resultaat is niet zo zeer belangrijk voor dit topic!!! ik doe het je namelijk niet na.. het is juist handig, want hier krijg je de tips waar je beter van word 

- S1991
- Lid
Ik heb vandaag nog eens wat getekent en vind het wel redelijk goed gelukt.
Behalve de schoenen dan.
Voor de mensen wat het niet precies kunnen lezen wat er staat. Dit staat er: Member of the 101st Engineer Battalion, Yankee Division, Luxembourg 1945

Behalve de schoenen dan.

Voor de mensen wat het niet precies kunnen lezen wat er staat. Dit staat er: Member of the 101st Engineer Battalion, Yankee Division, Luxembourg 1945

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Charly1975
- Lid
Heb je dit getekend of overgetrokken ? Medaille onder het papier en met het potlood erover heen ?omgitsme schreef:Een beetje wezen tekenen met eigen stijl en doch mijn interesses er nog in verwerkt.
Zie hier:
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- S1991
- Lid
Medaille wel.Charly1975 schreef:Heb je dit getekend of overgetrokken ? Medaille onder het papier en met het potlood erover heen ?omgitsme schreef:Een beetje wezen tekenen met eigen stijl en doch mijn interesses er nog in verwerkt.
Zie hier: