Ten eerste: Timo, ik vergelijk de atoombommen op Hiroshima & Nagasaki helemaal NIET met de holocaust. Ik geef alleen aan dat ik de atoombommen op Nagasaki & Hiroshima ook oorlogsmisdaden vind, zoals de holocaust. Ik had net zo goed een andere oorlogsmisdaad kunnen gebruiken, bv Bloedbad van Nanking. Oorlogsmisdaad is oorlogsmisdaad, daar kun je niet omheen.
Ten tweede:
Ik heb nergens letterlijk gezegd dat de Geallieerden de V1 & V2 aanvallen als serieuze oorlogsmisdaden hebben gezien. Ik heb enkel gezegd dat IK die aanvallen als oorlogsmisdaden zie. Maar nou wil ik wel het volgende van jou weten:
Timo, waaruit kun jij concluderen dat de Geallieerden de V1 & V2 aanvallen NIET als oorlogsmisdaad zien?
Jij zegt wel het volgende: ''Niemand is ervoor berecht.''
Dus? Wat maakt dat uit? Helemaal niets. Er is ook niemand berecht voor de atoombom aanvallen op Nagasaki & Hiroshima, terwijl dat zeker wel oorlogsmisdaden waren en zijn.
Ten derde:
Jij spreekt je zelf later tegen door het volgende te zeggen: ''Atoombommen en raketaanvallen vind IK misdadig.''
Nu spreek jij je zelf duidelijk tegen, aangezien jij zelf nu gebruik maakt van het woord: ''IK''
Waar ook ik gebruik van heb gemaakt. Dus we denken precies hetzelfde over de V1, V2 & Atoombom aanvallen, alleen jij beweerd van niet.
En verder:
Jij zegt later het volgende:
''De holocaust was een bewuste poging van de nazi's een heel volk uit te roeien dat nog weerloos was ook.''
Kijk, nu kunnen we de holocaust en de atoombommen op Hiroshima & Nagasaki WEL met elkaar vergelijken, terwijl jij daarover bijna moest huilen. Je spreekt je zelf echt heel vaak tegen Timo, want:
Jij zegt dat de holocaust bewust uitgevoerd werd, dat was het ook.
De atoombommen op Nagasaki & Hiroshima werden ook bewust gedaan, dus dat is een overeenkomst.
Jij zegt dat de holocaust gebruikt werd op een weerloos volk.
De atoombommen op Nagasaki & Hiroshima werden ook gebruikt op een weerloos volk. Wat had het leger kunnen doen? Tot de keizer bidden en hopen dat de atoombom niet zou ontploffen? Ha ha. Op zo'n moment kan ook het leger GEEN FLIKKER doen. Vooral niet omdat de atoombommen VOOR HET EERST GEBRUIKT WERDEN OP MENSEN. Niemand had enige kennis over de atoombommen, zelfs de Amerikanen zelf wisten niet wat voor schade de bom zou aanrichten. Na de 1e bom wisten ze dat dus ZEKER wel, maar ze gebruikte daarna nog een atoombom, dus er is sprake van een dubbele oorlogsmisdaad.
Nu jij