Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
iknowdintoo schreef:
KV-VI 'Behemoth' of wat dan ook, creative modelbouwer..
(Russisch en 0 gemaakt dus..)
O...ik dacht dat het echt gemaakt was? Zoeken op KV-VI Behemoth (want zo heet hij inderdaad) geeft een (of meerdere volgens mij) sites die zeggen dat er 3 zijn gemaakt. Maarja, dat kan natuurlijk ook verzonnen zijn. Vond het ook al vreemd dat er geen foto's van te vinden waren behalve deze
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Ikzelf denk het ook dat ze nooit verder kwamen dan de tekentafel.....ik denk zelfs enkel een modelbouwversinsel.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Ik heb het idee dat het allemaal weer normaal gaat, dus laat ik hier maar gewoon even alles staan. Scheelt weer werk. Als iemand het toch nodig vindt dat er iets opgeschoond moet worden stuur maar even een pb.
Overigens doe ik niet mee aan het spel want ik heb er echt geen verstand van...
Ik gok erop dat het de penning van een hond is uit de VSA
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.