Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het boekje gek en wijs tijdens seyss dat ik al een tijdje in de vitrine heb liggen heb ik een keertje ingescand.
Het is na de oorlog uitgegeven door uitgeverij kompas. Enjoy
Leuk boekje inderdaad, heb ze een tijdje verzameld gezien ze in Den Haag gedrukt zijn en ook Seyss-Inquart hier gezeten heeft...
Waren altijd vrij betaalbaar, maar de laatste tijd zie je ze niet veel meer, zoals met veel dingen.
Heb het boekje zelf ook in bezit. Zelf vind ik het ook een mooi boekje! Op de militariabeurs in Zwolle komt heb ik het al verscheidende keren zien liggen;)
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
rik3445 schreef:Heb het boekje zelf ook in bezit. Zelf vind ik het ook een mooi boekje! Op de militariabeurs in Zwolle komt heb ik het al verscheidende keren zien liggen;)
Er staan er nog een stuk of 6 op marktplaats (tik in seyss) prijzen van 12,50 tot 30.-
Ik ben ook bezig om wat zeldzamere stukken van de kompas uitgeverij te bemachtigen. Waarin ook weer de Duitsers en de NSB`ers in worden afgekraakt
Het is nu nog goed te betalen dus ik denk dat ik er maar eens wat in ga investeren