Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb al lange tijd een Amerikaanse riem liggen, volgens mij een WW2 Pistol Belt...
Zou iemand me hier wat meer informatie over kunnen geven en tevens een prijsindicatie? Hij gaat namelijk de verkoop in!
De webbing verkeert in goede staat, maar de metalen oogjes zijn wat roestig en sommigen komen iets los. Gebruikte, maar complete staat dus! Stempels heb ik niet kunnen vinden, maar weet ook niet echt waar te zoeken... De groene variant, geen khaki dus!
Zoals Gi collecter al zegt. WWII M-1936 pistol belt in OD 7 kleur misschien 1945 dated en hoogstwaarschijnlijk tijdens de Korea oorlog gebruikt. Waarde zeg tussen de €10 en €20,- ligt er aan wat de gek er je voor geeft.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
hij is best mooi maar niet zo heel erg mooi
groeten wo2maneke
yo ik hou van bodem vonsten van de oorlog en ik verzaamel het ook graag ik vind wel de bodem vonsten mooi als ze uit de wo1 of wo2 komen dit is een coole site