Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zeer zeer fraai! Te gek! Volksmarine is altijd mooi. Ik vind die verwaltungslaufbahnabzeichen er ook zeer mooi op staan. En nee, niet alleen omdat dit waarschijnlijk het onderdeel zou zijn geweest waar ik gewerkt zou hebben.
Ps: deze stond niet op ebay, of wel?
Laatst gewijzigd door hastafidel op 01 jun 2010, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Mein Arbeitsplatz - Mein Kampfplatz für den Frieden!
Verzamelinteresse:
Brits:43rd Wessex Infantry Division en Guards Armoured division.
Canadees:4th Canadian Armoured Division
US:Armored en Tank Destroyer eenheden en 79th en 90th Infantry Division.
En zo'n verwaltungslaufbahn; wat hield dat precies in? En wat zou je als waarde op dit uniform plakken (jasje + stoffinterimsspange twee rijen + leistungsabzeichen + broek + overhemd)?
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Verwaltungslaufbahn betekent dat deze Fähnrich een administratieve functie heeft gehad. Ik denk dat je er met accessoires en bijpassende broek (maat en jaar) een euro of 50 voor deze set betaalt.
Mein Arbeitsplatz - Mein Kampfplatz für den Frieden!
En nu heb ik echt een duidelijk tekort aan overhemden en stropdassen x) Het overhemd en de stropdas onder dit uniform zijn de enige die ik heb
Maar gelukkig zijn er nu als het goed is 8 stropdassen en een paar overhemden naar mij onderweg ; dan kunnen we weer een tijdje door!
heb de laarzen binnen
Na een kleine operatie met de decoupeer zaag kreeg ik ze op de pop
heb direct mijn paspop weer eens anders aangekleed, zie hier: een bijna complete Mot. schutzen leutnant, (parade)
hier wat foto's. wat er nog aan mist: paradehandschoenen en paradedolk/sabel
hastafidel, weet jij misschien hoeveel een officiersjasje van de Wasserwirtschaft waard is tegenwoordig? Ik zie ze echt nergens aangeboden of iets dergelijks...