Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hi allemaal
Laat ik ook maar een gedeelte van mijn collectie plaatsen. Nog niet heel groot, maar is voortdurend aan het uitbreiden. Meer foto's volgen wel.
Ik heb btw ook nog een HJ-armband, maar die accepteert imageshack niet.
Robby101st schreef:als je voor de link [img] zet
en na de link [/img] zet, dat zie je die foto direct al.
Tenzij je de verkeerde link heb genomen Test maar eens
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
the_beno schreef:Als je de direct link kopieert, zijn de foto's groter, dan zijn ze gemakkelijker te bekijken. Hier zijn ze wel te groot...
Er zit nog altijd verschil tussen de link van de afbeelding en de link van de pagina van de afbeelding.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
christiaan1989 schreef:Zie ik daar (nr 4) een Roemeense Kreuzzug gegen den Kommunismus medaille? Leuk ding, werden ook aan de duitsers uitgereikt.
Hey,
jah de medaille is sowieso Roemeens.
Maar ik weet er niet zoveel van af eigenlijk. Weet jij er misschien meer over te vertellen?
--------------------
Wolf
In principe werd de medaille door Roemenië uitgereikt aan alle deelnemers aan de strijd tegen de sovjet unie. Een groot gedeelte werd uitgereikt aan de Wehrmacht maar ook aan soldaten van andere landen: Slowakije en Hongarije.
Op de voorkant staat:(rond het hoofd): ROMANIA RECUNOSCATOARE wat betekend: Roemenië's dankbaarheid.
Op de achterkant staat (rond het zwaard) : CRUCIADA IMPOTRIVA + COMUNISMULUI wat zoiets betekend als kruistocht tegen het communisme
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel