Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zo te zien jonge Mechelse herders, niet Stefan?
Zijn het 'normale' herders of zijn het herders van een fokker die met de vader en moeder al eens voor Politiehond heeft getraind?
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Mijn West Highland white terriër of kortweg Westie.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Dit is een fotootje van onze huistijger Poekie. We hebben een week geleden afscheid van hem moeten nemen en hem in moeten laten slapen zodat hij geen pijn hoefde te lijden, hij was erg ziek.. Hij is uit het asiel afkomstig en heeft 13 jaar lang een goed leven gehad in ons huisje. We ( mijn vriendin en ik ) zullen hem missen..