Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mooie foto's van de ijzeren man, kwam er geregeld toen ik nog in Vught gelegerd zat. Nooit geweten dat er een hotel gestaan heeft. Heb jij ook foto's van het kamp? Binnenkort kom ik er weer en kan ik eventueel nu foto's maken.
Mvg Vinnie
'War is delightful for those who have not experienced it'
Mooie foto's Num!
Toevallig al iets ontdekt over de foto van mij?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Toevallig heb ik dit zelf ook een keer geprobeerd. Hierbij mijn bijdrage van de omgeving van fort Westervoort aan IJssellinie. Hier is in de vroege ochtend van 10 mei 1940 hard gevochten.
De foto van de Nederlandse soldaten in een loopgraaf is uiteraard vóór de strijd, de brug is hier nog niet opgeblazen.
De foto van de vernielde brug is ná de strijd, hierop is een Duits AA-MG opgesteld op het voetbalveld dat tegenwoordig water is.
Het Offizierskazino te Bergen op Zoom. Foto is mijn eigen collectie en ik ben te lui om er een copyright op te zetten. Mocht je hem toch ergens in een publicatie misbruiken kun je van mij part de Vinketering krijgen