Fakes
- hastafidel
- Lid
Re: Fakes
Ik vind de prijs niet absurd hoog. Als de broek qua maat en jaar overeenkomt is de set maar 2 tientjes te duur zou ik zeggen. Zo'n jasje los, kost je toch wel een euro of 50, toch?
Mein Arbeitsplatz - Mein Kampfplatz für den Frieden!
- Jan Klaassen
- Lid
Er ging laatst een jasje (zwarte kraag, met abzeichen en schouderstukken) bij uwe.und.elke weg voor nog geen 40. Dit jasje los zal (denk ik zo) zo'n 30-35 opbrengen. Broek kan je bij preis-hammer24 voor een tientje kopen. De broek die ik daar bestelde bleek ook begin jaren '70 te zijn, dus duur hoeft een bijpassende broek niet te zijn.
Als het dan overeenkomt in jaar/maat zou er dan, volgens dat hierboven, toch een prijsje van 'slechts' maximaal 45-50 euro bij passen? Althans, veel meer zou ik er niet voor uitgeven... Ligt er natuurlijk ook aan hoe oud de set is (1965 of 1972 bijvoorbeeld) en aan de maat...
Als het dan overeenkomt in jaar/maat zou er dan, volgens dat hierboven, toch een prijsje van 'slechts' maximaal 45-50 euro bij passen? Althans, veel meer zou ik er niet voor uitgeven... Ligt er natuurlijk ook aan hoe oud de set is (1965 of 1972 bijvoorbeeld) en aan de maat...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- hastafidel
- Lid
Dan is het inderdaad duur. Wist niet dat deze zo goedkoop gingen. Ik heb ook zo'n jasje en heb er ooit 60 euro voor betaald. Was een impulsaankoop en heb me nooit echt in de prijzen van deze uniformen verdiept.
- Jan Klaassen
- Lid
Ziet er misschien leuk uit, maar niet je handen aan branden!!
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Keiharde fake. Alleen al het feit dat het scherm geen pappschirm is, maar een plasteschirm, maakt dit al een fake. Biezen zien er ook maar halfwassen gekleurd uit.
Kinriem is ook nieuwe versie, dus de verkoper heeft bij het ombouwen nog niet eens goed gekeken naar hoe het écht moet.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Keiharde fake. Alleen al het feit dat het scherm geen pappschirm is, maar een plasteschirm, maakt dit al een fake. Biezen zien er ook maar halfwassen gekleurd uit.
Kinriem is ook nieuwe versie, dus de verkoper heeft bij het ombouwen nog niet eens goed gekeken naar hoe het écht moet.

- hastafidel
- Lid
Scherp gezien. Toch lijkt niet iedereen dit gezien te hebben gezien de huidige prijs. Ben benieuwd tot welke prijs deze kat in de zak oploopt.
- hastafidel
- Lid
Hadden vrouwelijke VM'ers dienstlaufbahnabzeichen?! Volgens mij niet..
http://cgi.ebay.de/Marine-Damenuniform- ... 4aa69ec99d
- Jan Klaassen
- Lid
Geen idee...had ik ook al gezien en eerlijk gezegd ziet het er een beetje vreemd uit ja. Maar jij blijft de VM-expert 
En die Pioniere pet is denk ik wel door velen gezien als fake. De prijs voor dit ding is in vergelijking met petten van de afgelopen week (die tussen 300 en 400 euro weggingen) nog zeer 'goedkoop'.
Heb een vraag gestuurd naar de verkoper; hoe oud de pet was en of hij gegarandeerd origineel was.
Het antwoord;
Is origineel. Bies is NIET overgekleurd. x)
Huilen die mensen. Vallen onder een categorie 'oplichters'.

En die Pioniere pet is denk ik wel door velen gezien als fake. De prijs voor dit ding is in vergelijking met petten van de afgelopen week (die tussen 300 en 400 euro weggingen) nog zeer 'goedkoop'.
Heb een vraag gestuurd naar de verkoper; hoe oud de pet was en of hij gegarandeerd origineel was.
Het antwoord;
Is origineel. Bies is NIET overgekleurd. x)
Huilen die mensen. Vallen onder een categorie 'oplichters'.
- hastafidel
- Lid
Dat mensen zo schaamteloos kunnen liegen.
Gelukkig maak je dat met Duitsers over het algemeen zelden mee. Ik verbaas me vaak over de zeer gedetailleerde beschrijving van gebreken of beschadigingen in artikelomschrijving op ebay.de. Bij Nederlandse verkopers op MP is dat vaak helaas een ander verhaal.
Wat betreft het VM uniform: was meer een retorische vraag. Er zitten namelijk nooit dienstlaufbahnabzeichen of rangabzeichen op vrouwelijke vm jasjes.

Wat betreft het VM uniform: was meer een retorische vraag. Er zitten namelijk nooit dienstlaufbahnabzeichen of rangabzeichen op vrouwelijke vm jasjes.
- Jan Klaassen
- Lid
Dat dacht ik wel ja
Dan heeft uwe.und.elke dus weer een 'super speciaal' uniform in z'n winkel x)
En die pet; denk dat de meesten (gezien de eindprijs van 42 euro) wel wisten dat het een fake was...

En die pet; denk dat de meesten (gezien de eindprijs van 42 euro) wel wisten dat het een fake was...
- Jan Klaassen
- Lid
En nog een opvallende combinatie;
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ink:top:de
Een 'winkel' voor een niet-beroepssoldaat, met bijpassende kraagspiegels. Maar waarom zit er dan een bies rond de kraag?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ink:top:de
Een 'winkel' voor een niet-beroepssoldaat, met bijpassende kraagspiegels. Maar waarom zit er dan een bies rond de kraag?
- hastafidel
- Lid
- Jan Klaassen
- Lid
- hastafidel
- Lid
Ik ben achter mijn ongelijk gekoken via het boek van Klaus Walter. Keubke zei overigens weer wat anders. Ik ben op zoek gegaan nadat ik een vrouwen VM jasje met dienstlaufbahn- en rangbazeichen vond in die partij die ik had gekocht.. Blijkt dat vrouwen dus wel gewoon patches op hun jasje dragen. Toevallig zag ik ook wat foto's op het WAF die dit bevestigen.Hadden vrouwelijke VM'ers dienstlaufbahnabzeichen?! Volgens mij niet..
- Jan Klaassen
- Lid
Ja inderdaad, nu je het zegt. Die foto heb ik ook zien staan... Nouja; weer wat geleerd toch? ^^
- hastafidel
- Lid
Tja soms laat Keubke je in de steek.. maar goed dat houd je scherp. Idd weer wat geleerd.