NVA
- hastafidel
- Lid
Re: NVA
Ik ga het niet redden, het is me ook een beetje te ver weg. Vergeet niet een camera mee te nemen om foto's te maken.
Mein Arbeitsplatz - Mein Kampfplatz für den Frieden!
- hastafidel
- Lid
Heb ik al...
Trouwens Sgtmeat, waarom zijn de overige leden van HvH eigenlijk niet actief op dit forum? Dat vraag ik me al lang af maar vergeet het steeds te vragen.
Trouwens Sgtmeat, waarom zijn de overige leden van HvH eigenlijk niet actief op dit forum? Dat vraag ik me al lang af maar vergeet het steeds te vragen.
- hastafidel
- Lid
Mmm jammer. Ze zien er nog niet zo oud uit maar je moet verzamelen toch wel leuk vinden. Snap nooit echt hoe re-enacten zonder verzamelen gepaard kan gaan (andersom wel) maar jullie beelden natuurlijk meer dan alleen nva uit.
Wat betreft de slaapzak; ik zie mijn wederhelft er niet echt in slapen op de camping.
Eentje is zat. Maar misschien is er iemand anders? Het zijn zeer warme en degelijke slaapzakken bestand tegen lage temperaturen.
Wat betreft de slaapzak; ik zie mijn wederhelft er niet echt in slapen op de camping.
- Jan Klaassen
- Lid
Stuur maar een pb'tje over die slaapzak als je wilt, wil wel eens zien wat dat is 
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Jan Klaassen
- Lid
RE: Dure tijden;
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
- Jan Klaassen
- Lid
Dat denk ik wel ja, LaSK had gewoon meer uniformen dan de veel kleinere marine...
-
sgtmeat
- Lid
is het een vaan (vertikaal op te hangen) of een vlag, indien vlag, stuur maar een pb met prijsindicatie, ik ben gek genoeg om hem buiten te hangen ben alleen bang dat me ouders dan weer gaan zeurenhastafidel schreef:Die had je op de derde als protestbuiten moeten hangen!
Flinke vlag maar het kan nog groter. Ik heb een raamvlag van 3.20 liggen. Geen idee wat ik ermee moet want hij past nergens.
- hastafidel
- Lid
het is een vlag om verticaal op te hangen maar het feit dat ik er niet mee kan wil niet zeggen dat ik 'm wil verkopen. Mijn hele verzameling bestaat uit zaken waar ik niets mee kan...
Ik heb ook een SED en ASV vlag van 2 x 1,5.
Ik heb trouwens een hoop VM mastvlaggen gekocht. Ik zal binnenkort wat foto's posten. Er zit ook een admiraalsvlag bij! Ik verkoop ze niet maar het is misschien voor jou als VM re-enacter interessant om te zien.
Ik heb trouwens een hoop VM mastvlaggen gekocht. Ik zal binnenkort wat foto's posten. Er zit ook een admiraalsvlag bij! Ik verkoop ze niet maar het is misschien voor jou als VM re-enacter interessant om te zien.
-
sgtmeat
- Lid
net een LasK schuitje van VEB berlin perfekt uit '77 wol, voor 5 euro bij de ben score.
oh en genosse
het filmpje zegt genoeg, wat er geschreeuwt wordt dan
apologies als de spraak niet helemaal 100 procent is, maar dat is omdat het 1 januari was, jullie begrijpen de hint wel.
enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=BlXp39aEalM
oh en genosse
het filmpje zegt genoeg, wat er geschreeuwt wordt dan
enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=BlXp39aEalM