Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
Ik zat vandaag dit filmpje te kijken: http://www.youtube.com/watch?v=tuG61Hid1Kw
En vroeg me af waarmee er "geschoten" wordt ter hoogte van +/- 1 minuut 30 en 2 minuut 2?
Ik vind re-enactment er erg gaaf uitzien,en ook interresant om te bekijken. Ik wil me er wat meer in verdiepen, dus verdere info is ook leuk
Mvg,Jolijn
Ps, ik ben 13 jaar (bijna 14,te jong om aan zoiets mee te doen natuurlijk, heb ook geen outfit oid), maar mag je wel eens bij zoiets kijken, of is dit alleen voor mensen die meedoen?
we doen van alles openingen van kazematten,forten etc, grebbeberg dagen,vetranendag landmachtdagen etc etc etc.
wij beelden de infanterie en wielrijders en zijn ook bezig om de politietroepen te gaan doen..
Nederland Paraat is een leuke groep, heb al vaker met deze groep zonder problemen hele gezellige fortenweekenden meegemaakt . Daar kun je als Burger ook nog wel terecht!
Erik, jij re-enact toch Duits?
Wat ik me afvraag is het (wettelijk) mogelijk om bijv. een werkende nebelwerfer te hebben zoals hier in dit filmpje getoond?
Kosten aspect even buiten beeld laten, het lijkt me duur in aanschaf en die raketten zijn ook duur.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Volgens mij heb je hier is de buurt al geen re-enactment verenigingen, en ik denk al helemaal niet waar ik met mijn leeftijd bij mag
Meestal begind het vanaf 16/18 toch?