Nieuwe aanwinsten
- Volkspolizei
- Lid
Re: Nieuwe aanwinsten
Mooi stuk!
De absolventenabzeichen worden steeds duurder dus goed gescoord!
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
De absolventenabzeichen worden steeds duurder dus goed gescoord!
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
"One man's rubbish is another man's treasure"
- Jan Klaassen
- Lid
- Jan Klaassen
- Lid
JAAAAhastafidel schreef: Laat zondag maar zien wat je gekocht hebt. Ik ben benieuwd. Zondag weet ik ook of ik mijn investering redelijk aan het terugverdienen ben.

Vind ik zelf dan in ieder geval...
En dat terugverdienen gaat wel lukken toch? Ik zal zojuist die kraagspiegels generaal; die loopt ook lekker op :O
Laatst gewijzigd door Jan Klaassen op 19 dec 2010, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- hastafidel
- Lid
Jan, wat is dit nou? Eerst lekker maken en dan de keutel intrekken. Zeg maar gewoon wat je gekocht hebt!
Kraagspiegels lopen idioot hoog op... had dit nooit verwacht. Nu al 113 euro! Wie wil er dan nou voor betalen?! Sta nu al op een totaal van bijna 400 euro en de veilingen zijn nog niet afgelopen. Misschien hoef ik minder weg te doen dan verwacht. Ik ben benieuwd.

Kraagspiegels lopen idioot hoog op... had dit nooit verwacht. Nu al 113 euro! Wie wil er dan nou voor betalen?! Sta nu al op een totaal van bijna 400 euro en de veilingen zijn nog niet afgelopen. Misschien hoef ik minder weg te doen dan verwacht. Ik ben benieuwd.
Mein Arbeitsplatz - Mein Kampfplatz für den Frieden!
- Jan Klaassen
- Lid
In één klap de helft van de investering terug, das niet slecht. Ik zou er in ieder geval geen 113 voor willen betalen, maar denk maar zo; als er iemand is die er 113 voor wil betalen, was er dus blijkbaar ook iemand die er 112 voor wilde geven (dus zijn er in ieder geval al 2 mensen met goed gevulde beurs :O).
- Jan Klaassen
- Lid
Dat spreekwoord heb ik nog nooit gehoord x) Maar ik houd het nog eventjes voor me; met al die problemen met verkopers de laatste tijd ben ik nog absoluut niet zeker of het wel zijn eindbestemming (mij!) bereikthastafidel schreef:Jan, wat is dit nou? Eerst lekker maken en dan de keutel intrekken. Zeg maar gewoon wat je gekocht hebt!![]()

- RLS
- Lid
Laatst gewijzigd door RLS op 19 dec 2010, 22:06, 3 keer totaal gewijzigd.
76th Infantry Divsion ...::...ONAWAY...::...
- Volkspolizei
- Lid
Mijn kerstgratificatie gaat dit jaar naar Uwe en Elke ( U weet wel, gehaat en geliefd)
Ik kon het niet laten en heb de volgende stukken aldaar aangekocht:
Uniform Filz Jacke,Hose,Mütze,Unteroffizier Artillerie /Raketentruppen voor € 35,50
An der Jacke befindet sich am rechten Unterarm der Winkel für UaZ,an der rechten Brust die Schützenschnur Artillerie ,die Qualispange Artillerie Stufe 2,das Bestenabzeichen,eine FDJ Medaille und das Militärsportabzeichen

(ik kon het niet laten en moest dit stuk ook hebben, nou ja, ik werd niet overboden....)
Marine Uniform,Korvettenkapitän Marine,Technicker voor € 103,95 ! ( dan maar géén kerstdiner!! )
Jacke Grösse m 48-1.Hose grösse m 48-1,Mütze mit weissen Bezug Grösse 56,Bluse und binder schwarz.An der Jacke befindet sich an der Linken Brust die Medaillen für Treue Dienste NVA 5,10,15,20 Jahre,die Verdienstmedaillen NVA bronze,silber und gold,an der rechten schulter die Achselschnur Marine mit 2 goldenen Spitzen,an beiden Unterarmen die Tressen für Korvettenkapitän und die Laufbahnabzeichen Technische Laufbahn.

Op naar de voedselbank!!
Ik kon het niet laten en heb de volgende stukken aldaar aangekocht:
Uniform Filz Jacke,Hose,Mütze,Unteroffizier Artillerie /Raketentruppen voor € 35,50
An der Jacke befindet sich am rechten Unterarm der Winkel für UaZ,an der rechten Brust die Schützenschnur Artillerie ,die Qualispange Artillerie Stufe 2,das Bestenabzeichen,eine FDJ Medaille und das Militärsportabzeichen

(ik kon het niet laten en moest dit stuk ook hebben, nou ja, ik werd niet overboden....)
Marine Uniform,Korvettenkapitän Marine,Technicker voor € 103,95 ! ( dan maar géén kerstdiner!! )
Jacke Grösse m 48-1.Hose grösse m 48-1,Mütze mit weissen Bezug Grösse 56,Bluse und binder schwarz.An der Jacke befindet sich an der Linken Brust die Medaillen für Treue Dienste NVA 5,10,15,20 Jahre,die Verdienstmedaillen NVA bronze,silber und gold,an der rechten schulter die Achselschnur Marine mit 2 goldenen Spitzen,an beiden Unterarmen die Tressen für Korvettenkapitän und die Laufbahnabzeichen Technische Laufbahn.

Op naar de voedselbank!!
- Volkspolizei
- Lid
Mooi! Gefeliciteerd met dee aankoop! Geniet er van!
- RLS
- Lid
Jij ook uiteraard! Mooie stukken!Volkspolizei schreef:Mooi! Gefeliciteerd met dee aankoop! Geniet er van!
- pietertje
- Lid
prachtige stukken bijde!
RLS. welk jaar is jou jasje gestempeld?
hoop binnenkort zelf ook nog wat aflopende aanbiedingen te winnen.

- RLS
- Lid
1970.pietertje schreef:prachtige stukken bijde!
- hastafidel
- Lid
Mooi jasje RLS! Heb ik ook nog over gepiekerd maar zat er niet meer in. Prijs is goed voor een hele set. Ben alleen benieuwd of ook de pet en broek rond 1970 gestempeld zijn. Wat de pet betreft denk ik dat dit niet zo is want dan zou deze volgens mij een tweedelige kokarde hebben.
Volkspolizei!! Wat een te gek VM uniform!!!!! Als VM verzamelaar neem ik hier mijn petje (schirmmütze) voor af. Het is een ouder uniform van voor de jaren 80 (zie knoopsgaten in de revers). Schulterstücke lijken ook oud model. Waarschijnlijk tref je de oudere wit met blauw gestreepte armvoering aan. Het lijkt veel geld (en dat is het ook) maar toch redelijk voordelig als je gaat rekenen. Paradekoord kost normaal ca. 40 euro / pet ca. 35 euro / jas + broek ca. 60 euro en medailles ook nog wel 30 euro.
JK, volgens mij is dat een gewoon Nederlands spreekwoord. Ik hoor het hier (zelfs in vergaderingen) regelmatig
Volkspolizei!! Wat een te gek VM uniform!!!!! Als VM verzamelaar neem ik hier mijn petje (schirmmütze) voor af. Het is een ouder uniform van voor de jaren 80 (zie knoopsgaten in de revers). Schulterstücke lijken ook oud model. Waarschijnlijk tref je de oudere wit met blauw gestreepte armvoering aan. Het lijkt veel geld (en dat is het ook) maar toch redelijk voordelig als je gaat rekenen. Paradekoord kost normaal ca. 40 euro / pet ca. 35 euro / jas + broek ca. 60 euro en medailles ook nog wel 30 euro.
JK, volgens mij is dat een gewoon Nederlands spreekwoord. Ik hoor het hier (zelfs in vergaderingen) regelmatig

Mein Arbeitsplatz - Mein Kampfplatz für den Frieden!
- Jan Klaassen
- Lid
RLS & Volkspolizei; Mooie stukken! Dat Stasi uniform had ik ook nog op geboden, maar niet zo hoog. Dat VM uniform is inderdaad super!
@hastafidel; pet is gedateerd U=1978
Leuke aanwinsten allemaal weer!
@hasta; had er nog nooooit van gehoord hier in 't Zeeuwse x)
@hastafidel; pet is gedateerd U=1978

Leuke aanwinsten allemaal weer!
@hasta; had er nog nooooit van gehoord hier in 't Zeeuwse x)
- RLS
- Lid
Ik ken 'm ook, maar kom dan óók uit het zuidenJan Klaassen schreef: @hasta; had er nog nooooit van gehoord hier in 't Zeeuwse x)