Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Waarom komen de meeste eigenlijk altijd over als jankerds als ze andere meningen/mensen/dingen uitschelden voor emo?
Zullen ze stiekem zelf emo zijn?
Ach ja, gelukkig weet ik wel beter
[quote="ammo"]Genieten van deathcore, dacht het niet, emo zooi.[quote]
Idd, sorry maar hoe kunnen jullie nu van dat soort muziek houden? Het enigste wat ze echt doen is wat schreeuwend zingen...
Je verstaat er toch niks van?
Bruno Mars - Just The Way You Are
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Een gitaar kan je ook niet verstaan, de drums kan je ook niet verstaan, de bas kan je ook niet verstaan en de stem is gewoon net zo'n instrument. Als het Nederlands was, dan was het vast wel te verstaan, maar misschien is de hele sfeer dan ook weg. Het hoort er dus gewoon bij en je kan er lekker mee uit je dak gaan.
De laatste tijd luister ik te veel Lyriel, maar ze blijven geweldig:
Daarna:
T.I. - Hell Of A Live
Daarna:
T.I. - Get That Money
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Ik heb echt he-le-maal niks met deathcore of metal,
Ik ben meer een fan van Hans zimmer, velen van jullie weten vast niet wie hij is, maar hij maakt alle beroemde liedjes van filmen, hij heeft ook dat liedje van Pirates of the Carribean gemaakt en van de Film Gladiator, typ z'n naam maar eens in in Youtube. Kijk dit filmpje maar eens, http://www.youtube.com/watch?v=BX_dyTkFbG0 Ze noemen hem de ''Modern Mozart'' maarja ieder z'n eigen stijl.
Jauke schreef:Ik heb echt he-le-maal niks met deathcore of metal,
Ik ben meer een fan van Hans zimmer, velen van jullie weten vast niet wie hij is, maar hij maakt alle beroemde liedjes van filmen, hij heeft ook dat liedje van Pirates of the Carribean gemaakt en van de Film Gladiator, typ z'n naam maar eens in in Youtube. Kijk dit filmpje maar eens, http://www.youtube.com/watch?v=BX_dyTkFbG0 Ze noemen hem de ''Modern Mozart'' maarja ieder z'n eigen stijl.
dat heb je fout
iedereen op de hele wereld die films kijkt moet weten wie hij is.
ik heb zeker genoten van zijn soundtracks en heb dan ook een ontelbaar aantal op mijn pc staan
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”