Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zjopske schreef:@S1991
Zo`n 33,5 stuks van een uurtje, dus valt nog mee.
Idd. Ik heb nu een pakket van 31 uur en neem er denk ik nog 5 á 6 uur bij om zeker te zijn..
Vandaag met mijn geschiedenis docent even gehad over de tentoonstelling, leuk nieuws te horen gekregen !
Gaat misschien door dat ik op de open dag van onze school wat mag laten zien en op een andere dag wanneer een veteraan komt die bij de bevrijding van ons dorp erbij was.
Ben benieuwd wat de directie er van gaat zeggen !!
Laatst gewijzigd door S1991 op 11 feb 2011, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
zjopske schreef:@S1991
Zo`n 33,5 stuks van een uurtje, dus valt nog mee.
Idd. Ik heb nu een pakket van 31 uur en neem er denk ik nog 5 á 6 uur bij om zeker te zijn..
Vandaag met mijn geschiedenis docent even gehad over de tentoonstelling, leuk nieuws te horen gekregen !
Gaat misschien door dat ik op de open dag van onze school wat mag laten zien en op een andere dag wanneer een veteraan komt die bij de bevrijding van ons dorp erbij was.
Ben benieuwd wat de directie er van gaat zeggen !!
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
20EEB541
Heb je toegevoegd. Gvd was ik Whatsapp aan het downloaden, klik ik per ongeluk op annuleren en als ik hem nu weer wil downloaden kan ik hem niet downloaden?!
Weet iemand misschien een oplossing?
coco schreef:XD bb fail.
Ik heb ook what's app maar nog geen account op aangemaakt dus knikker em weer af denk.
Zoiezo is twitter 10 keer beter haha.
Nee niet echt.. Twitter is g*y.. Iedereen gebruikt het..
BB = geen fail. Galaxy S wel.
Is btw al gelukt met whatsapp..
Lekturama serie (25-delig) vandaag opgehaald.
Niet €40 zoals eerst maar €20!!!
Het deel 'Index' zit er ook bij en hij gaf me zelfs nog een ander boek over het verzet bij!
Me happy
Jaap
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Nice, die index is echt super voor de rest is het zoiezo een leuke serie.
En tja zeggen dat Twitter g*y is omdat iedereen het heeft, maar vervolgens wel een BB telefoon hebben is natuurlijk de pot verwijten hè...
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!