Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
of aanklikbare plaatjes. gebruik ik ook, erg handig. Kan je 1 foto van je verzameling plaatsen, klik je op het plaatje, en je krijgt dan de grote foto('s) van je verzameling...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
jr. schreef:Aanklikbare foto's gaan niet op Freewebs tenzij je een ontwerp up-load dat je met frontpage ofzo. hebt gemaakt. Dan gaat dit wel.
Jr.
chek mijn site...
ik gebruik daar zeer veel aanklikbare foto's. Zelfs al bij de toegang tot de index van de site...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Als je het niet erg vindt, heb ik ze even geupload. Het is een erg mooie verzameling!