Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoals al eerder aangegeven zal ik hier wat van mijn collectie plaatsen. Ik verzamel nu zo'n drie jaar actief. Hiervoor heb ik meer in de hoek van de bodemvondsten gezeten. Die heb ik grotendeels verkocht en ben ik overgestapt op de Duitse militaria. Mochten er ooit nog mensen zijn die een keer willen afspreken om te zoeken met detector of supermagneet dan pb je me maar. Momennteel richt ik me op de Duitse medailles incl. oorkonde en verleihungstüte. Daarnaast ben ik bezig een WH-er aan te kleden. Hieronder een impressie, meer foto's zullen in de toekomst wel volgen. Veel plezier met kijken.
mgschutze schreef:'Ik' vind dit toch een veel mooier verzamelgebied dan de bodemvondsten
Ga zo door.
Groet Jim
Bedankt! Bodemvondsten verzamelen heeft ook wel wat hoor. Echt dingen die je zelf hebt gevonden, en je bent er zeker van dat het origineel is .
Maar dit verzamelgebied is wat waarde vaster.
Bescheiden, maar zeer kwalitatieve collectie, daar houd ik van! Alles in goede staat, complete setjes, mooi gedisplayed én nog eens netjes op de foto gezet! Ga zo door!
Met name je Sportabzeichen collectie is prachtig, een van de mooiste onderscheidingen in mijn ogen!