Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ach er staat bij dat niet meer werkt, en dan is het voor dat "minder slimme volk"dat bij Marktplaats werkt al lang goed. Keywords bij MP zijn: Onklaar gemaakt, onschadelijk en van voor 1870. Als je dit bij een volledig werkend machinegeweer zet vind MP het prima en waag het niet daar een paar waarschuwingen naar toe te sturen want dan worden ze pissig. Complete citaten uit de circulaire heb ik er naar toe gestuurd maar het helpt niets. Het is toch onschadelijk? Ik heb de moed opgegeven en laat het zo.
(is het wel .50 eigenlijk? Heeft meer weg van een M1919 in .30
Owee als je er paar lege hulzen op zet waarvan Stevie wonder kan zien dat ze leeg zijn maar je vergeet het erbij te melden...... Binnen 3 minuten is de ad weg.
klopt er was geen foto bij (gelukkig) maar ik volgens mij is het verhandelen van mensenlijke resten verboden.
Als je een schedel met helm vind en de helm mag houden tot daar aan toe maar dit vind ik echt te ver gaan .
trouwens wel leuk als onderzoek
ik heb even gezocht maar weinig gevonden, bij de gemeente maastricht moet je naar de politie als je menselijke resten vind(behalve als het om erg oude botten gaat dus bevoorbeeld uit de oertijd)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.