Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jan Klaassen schreef:Nog veel "World of Tanks"-spelers hier trouwens? Is sinds de laatste post geupdate met meer Russische tanks, nieuwe Amerikaanse tanks en een nieuwe Franse lijn!
Ik mocht toen ook gelijk een gratis KV-2 begroeten!
Sovjet re-enactment groep http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Jan Klaassen schreef:Nog veel "World of Tanks"-spelers hier trouwens? Is sinds de laatste post geupdate met meer Russische tanks, nieuwe Amerikaanse tanks en een nieuwe Franse lijn!
Ik mocht toen ook gelijk een gratis KV-2 begroeten!
Dat was natuurlijk helemaal mooi Bij mij stond er ook nog een gratis T-150 bij.
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Vandaag bij de spelgekheid iron front gezien. Is daar maar 29,98 pleuro! Gelukkig dat hij bij die keten uit verkocht is anders had ik hem gehad. Is het normaal om een nieuw spel zo goedkoop te zien?
On wings of history they turned from home to live eternally
skybound they roam
In all of history, never before was more owed to so few
Ik speelde de demo van Sniper Elite V2 op ps3, bulletcam is gaaf maar op ten duur gaat het wel vervelen.
Zijn hier trouwens ook Battlefield 3 spelers? Dat is nou echt een gave game
KNIL. schreef:Ik speelde de demo van Sniper Elite V2 op ps3, bulletcam is gaaf maar op ten duur gaat het wel vervelen.
Zijn hier trouwens ook Battlefield 3 spelers? Dat is nou echt een gave game
Sniper elite V2 demo op de pc gespeeld. super game.
en battlefield 3 speel ik op de pc.