Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wederom een fantastische helm!
ik moet eigenlijk mijn mini-collectie ook nog eens showen hier, heb qua NL militaria wel wat leuks.
En ik wacht met veel plezier op een eventuele volgende update
Alex
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Hier dan de update.
Het betreft hier ook weer een veldgrijze kepie van een subalterne officier.
Deze was ingedeeld bij het 15de regiment der Infanterie. De kepie zit in de originele doos, waar zelfs het pakpapier nog in zit, en verkeert in mintstaat. De fabrikant van deze mooie kepie was de firma "de Stad Parijs" uit den Haag. Het is één van mijn laatste aanwinsten. Hier volgen wat meer foto's dan gebruikelijk. Weer bedankt voor de belangstelling en tot een volgende update.
de doos:
Bijlagen
Om mijzelf te dwingen meer geld te verdienen, besloot ik meer uit te geven.
Tijd voor een update.
Mijn 3de Nederlandse helm model M34.
Het wordt wat ééntonig, maar het is me tot op heden nog niet gelukt om een ander model te bemachtigen.
Van deze is de zwarte laklaag van de helmplaat gepoetst en komt dus de koperkleur goed naar voren.
.
Bijlagen
Hallo forumgenoten en medeverzamelaars. Het is inmiddels even geleden dat er weer een update geplaatst is.
Eindelijk is het weer zover.
Mijn laatste aanwinst heb ik over kunnen nemen van een mede forumlid. Bedankt Zjopske !
Een kepie behorende bij het geklede tenue van een hoofdofficier der Infanterie.
Een dergelijk exemplaar was nog niet in mijn bezit.
Hier de foto's.
.
Bijlagen