Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
rajbrns schreef:Wat een dilemma , of voor een duurder item gaan(uniform of hoofddeksel) of met vrienden op vakantie gaan
Da's toch geen dilemma (of heb ik nu gewoon makkelijk praten )? Gewoon op vakantie gaan toch? Ligt er natuurlijk nog wel even aan waar naartoe, want er zijn plaatsen die ik liever zou vermijden
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
rajbrns schreef:Wat een dilemma , of voor een duurder item gaan(uniform of hoofddeksel) of met vrienden op vakantie gaan
Da's toch geen dilemma (of heb ik nu gewoon makkelijk praten )? Gewoon op vakantie gaan toch? Ligt er natuurlijk nog wel even aan waar naartoe, want er zijn plaatsen die ik liever zou vermijden
Het zal waarschijnlijk net als voorgaande jaren een uitgaansbestemming worden, maar ik vind het steeds minder de moeite waard worden om zoveel geld uit te geven aan een vakantie waarbij alleen uitgegegaan en uitgeslapen word.
Naast het uitgaan onderneem ik ook graag dingen, maar helaas ben ik daarin een van de weinige.
Daarom ook mijn dilemma of ik wel zin heb om daar zoveel geld aan uit te geven.
Het zal waarschijnlijk net als voorgaande jaren een uitgaansbestemming worden, maar ik vind het steeds minder de moeite waard worden om zoveel geld uit te geven aan een vakantie waarbij alleen uitgegegaan en uitgeslapen word.
Naast het uitgaan onderneem ik ook graag dingen, maar helaas ben ik daarin een van de weinige.
Daarom ook mijn dilemma of ik wel zin heb om daar zoveel geld aan uit te geven.
Als je meegaat, gewoon minder drinken en dus minder uitgeven En zo spaar je nog geld voor erna.
Laatst gewijzigd door yente op 19 mar 2013, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
779 schreef:Het dilemma klinkt dan meer: Zal ik deze vrienden blijven houden of zoek ik nieuwe die beter passen bij mijn manier van vakantie houden
Je hebt het ietwat ongelukkig geformuleerd, aangezien het alleen om de manier van vakantie vieren draait.
En ik ga geen vriendschappen verbreken omdat we alleen een ander idee van vakantie vieren hebben, ook pas sinds kort, terwijl ik in Nederland genoeg leuke dingen met ze onderneem.
Ben het wel eens dat ik met andere vrienden op vakantie moet gaan die beter aansluiten bij mijn manier van vakantie vieren.
IK ga lekker 2 weken naar Luxemburg met de trein en dan het ''land'' doorfietsen met de tent en spullen op de rug.
Lekker dingen bezoeken en van de natuur te genieten en dat zonder alcohol .
Comrade schreef:IK ga lekker 2 weken naar Luxemburg met de trein en dan het ''land'' doorfietsen met de tent en spullen op de rug.
Zo hoort het!
Geniet ervan want wanneer je hoger onderwijs gaat doen zal de paasvakantie er ook aan zijn
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Comrade schreef:IK ga lekker 2 weken naar Luxemburg met de trein en dan het ''land'' doorfietsen met de tent en spullen op de rug.
Hoelang ben je dan wel niet onderweg vanuit West-Friesland?