Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Guido schreef:dat zeker! maar wat nog leuker is dat ik veel connecties heb gemaakt.. met onder andere voorzitter van historicigemeenschap veel gepraat en heb nu contact met een schrijver van wo2 boeken en dat kan altijd van pas komen om je spullen dan te laten zien!
maar vorig bericht in incorrect.. ik heb meer contact met Theo Seijs een historici uit de regio.. ik dacht dat het de schrijver was maar met die ene schrijver heet Cal Peters daar heb ik enkel een tijdje mee staan praten verder niet..
Guido schreef:is waarschijnlijk wel in de oorlog gebruikt. denk aan BS etc
jep, de BS hebben m zwart geschilderd
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Guido schreef:toch knap al zo veel kennis na 1,5 maand verzamelen
bedankt
Maar er is meer, en daar ga ik voor!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Guido schreef:is waarschijnlijk wel in de oorlog gebruikt. denk aan BS etc
jep, de BS hebben m zwart geschilderd
Toch knap van jouw Dodo, dat jij dat weet, was jij er bij toen dat gebeurde dan
In iedergeval zal ik komende zondag een P(istole) 08 (Luger) magazijn kopen. Hij is origineel WO 2 en ik betaal er honderd euro voor. Hij is in nieuwstaat en komt bij een verzamelaar vandaan die alleen maar spullen met WaA codes koopt/heeft en daar ook veel van af weet.
Toch knap van jouw Dodo, dat jij dat weet, was jij er bij toen dat gebeurde dan
meestal werd de helm zwart geschilderd.