Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ken wel iets over Belgische militaire medailles, maar natuurlijk ook niet alles
Je mag zeker je foto doorsturen via ph op dit forum.
Maar je kan hem ook plaatsen in de rubriek over de Belgische medailles (staat ergens in de gecombineerde verzamelingen, als ik me niet vergis).
Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Noem mij maar Guy hoor, dat is veel gemakkleijker dan mijn nickname
Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Hallo allemaal,
Ik was al begonnen zonder mij voor te stellen, sorry!
Ik ben Corry, woon in Rotterdam en ik ben inmiddels gegrepen door het wo2-virus, ben in bezit gekomen aan oude foto's van mijn vader en wil daar meer over weten.
Vele mensen hebben mij al een eind op weg geholpen, daarvoor dank!
hallo forumleden,
Ik ben Laurens en ik ben 16 jaar. Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met verzamelen, daarbij richt ik mij vooral op Britse/Canadese militaria.
Ik kijk al enige tijd op het forum voor informatie (die in overvloed aanwezig is) En nu heb ik toch maar besloten om een account aan te maken.
Het is steeds plezierig dat er jonge verzamelaars zich aanmelden op een forum.
Groeten
GuY