Erik schreef:Kortom, goed product voor de geschiedenisuitbeelding, heerlijke jas tegen de kou, een net product. Maar zéker geen origineel! Ook niet na tien jaar dragen.
Duidelijk, thanks.
Moderator: Mr Mojo Risin
Erik schreef:Kortom, goed product voor de geschiedenisuitbeelding, heerlijke jas tegen de kou, een net product. Maar zéker geen origineel! Ook niet na tien jaar dragen.
svdwal schreef:Ik ken de verkoop CB maar al te goed Erik, en naar mijn bescheiden mening maakt hij niet alleen uniformen meer.
Sjoerd schreef:Blijkbaar ook recentelijk een rolletje oude canvas gevonden, want de broodzak die hij mij aanbood was errug mooi......
Sjoerd schreef:Als hij er nu eens voor uit zou komen zelf hele mooie reproducties te kunnen maken, of iemand te kennen die dit kan.
Sjoerd schreef:Oppassen met deze verkoper, met name bij stoffen aanbiedingen.
Heb een paar andere dingen van hem gekocht die absoluut goed zijn.
ike75 schreef:De jas is verkocht en de ad is verwijderd. Hopelijk voor de goede heeft hij een originele gekocht anders is doei met de centen.
Alex schreef:Erik schreef:Deze verkoper heb ik al eens een heel goeie replica van jasje en broek van 1 Esk. Pawagens zien proberen te slijten op het cavaleriemuseum.michiel01 schreef:Ik onderschrijf het verhaal van Edgar, ook gezien de verkoper.
Die nu in het NMM staat?
evanwijk schreef:Dat denk ik niet, want die in het NMM staat is alleen een veldjas, die er inderdaad heel overtuigend uitziet. Als dat een replica is dan wil ik heeeeel graag weten wie die gemaakt heeft, want dan wil ik er ook één.
evanwijk schreef:Dan hangt dat eskadron vechtwagens jasje niet in het NMM want dat er één van het 1e eskadron. Ik had dat uniform wel eens willen zien. Maar goed ik begrijp dat er iet tot aanschaf is overgegaan voornamelijk vanwege de prijs en misschien ook vanwege de verificatie. De naam Charles Buijsrogge kom ik wel steeds tegen, maar de man zelf heb ik nog nooit gezien.
uniformverzamelaar schreef:Het probleem is als men repro met origineel garen gaat maken heb je wel een probleem. Maar is er nog zoveel van dat origineel garen voorhanden ?
Terug naar “Algemeen (geallieerd)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten