Heb je al deze vragen ook gesteld bij het openen van het NVR/DDR sub forum ? (dat komt zo dadelijk bij mij op)
Inderdaad, daar is HEEL VEEL belangstelling voor dit boven vernoemde sub-forum.
Maar zoals ik al zei en geschreven heb aan Proos. Hoe ik het zou aanpakken (niet zo onoverzichtelijk als dat van NVA/DDR) maar per embleem met geschiedenis en voorbeelden en het is dan ook aan de leden die de ontbrekende zaken kunnen aanvullen. Dit is helaas niet te doen in een stiky topic want dan zie je op den duur door het bos de bomen niet meer staan en dan haken de mensen ook af. Onoverzcihtlijkheid is geen troef voor een forum.
Dit is reeds uitgelegd aan Proos en verschillende moderators.
De kans is groot dat je dan ook andere leden gaan aantrekken die nu hier hun gading niet kunnen vinden. Maar dat is altijd afwachten.
En wat de hek zegt vieuws ?
Zo ken ik iemand op een ander forum (ook een Nederlands die zijn topic 10 maal en meer per dag bezoek, bijgevolg op een jaar of 5 meer dan 100.000 bezoekers !!!)
Maar echt, voor mij hoeft het niet, je moet niet denken dat ik een bedelaar ben, daarvoor ben ik te oud en al te veel ervaringen gehad met forum en vooral met mensen die in feite niet verder WILLEN zien dan hun neus lang is.
Maar het was enkel de bedoeling een blijvende bron voor deze emblemen (kan trouwens nog uitgebreid worden met mouw en andere emblemen van het Nederlandse leger na 1945) te maken.
Met vriendelijke groeten,
Guy