Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op woensdag 4 augustus a.s. zend de ARD een documentaire uit met als onderwerp de Slag om Verdun. Tijdens deze docu komt zowel een Duitse (leeftijd 110!) als een Franse Verdun Veteraan (107) aan het woord.
en nog gekeken??
Ik vond het erg interessant! Zeker met die veteranen, heb alleen het eerste kwartier gemist dus als iemand het opgenomen heeft wil ik het graag overtapen..
ik heb de hele uitzending gemist omdat we op dat moment in verdun waren.ik zou graag tegen vergoeding een kopie willen hebben hiervan.wie kan en wil me helpen aub ?
bij voorbaat dank
we komen elk jaar wel twee of drie keer in verdun ,dus echt wat nieuws hebben we niet ontdekt deze keer.we hebben fort troyon bezocht ,er was weer een stukje restauratie uitgevoerd.in mei zijn we naar butte de vauquas geweest .op de heuvel zijn we al vaker geweest maar hadden nog nooit de kans gekregen om ondergronds te gaan.de gangen zijn alleen toegankelijk op afspraak en op bepaalde zon en feestdagen.dit was zeer de moeite waard !