Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Leuke vondst Asjemenou! Mooi dat de sleuteltjes er nog bij zitten
En ik zie dat Patrickh ook niet stilzit! Mooi om te zien dat je het DDR materiaal ook meeneemt
De aanwinsten van Patrickh zijn inderdaad weer mooi. Wat hij toch iedere keer weer vind op rommelmarkten.
Ik ben alleen een beetje kritisch t.o.v. de DDR vlag en het DDR schildje (voor op een voertuig). Ze kunnen uiteraard origineel zijn maar ze worden beiden nagemaakt.
Veel Oostduitsers willen zich nog steeds identificeren met dit soort DDR symbolen. Voor hen zullen deze DDR items worden nagemaakt. Het DDR schildje zal ook worden gereproduceerd voor de trotse bezitter van een gerestaureerde Trabant 601. Zo'n schildje is tenslotte een finishing touch.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Excuses als ik deze al een keer geplaatst heb, maar dit topic is al 11 jaar oud en kan het met niet meer herinneren. Dit is 1 van de 13 minte Schlueter M1 shells die ik in 2005 of zo via een relatie op een scrapyard in de VS heb gevonden voor de oud-ijzerprijs rond 2005. Ze zaten allemaal nog verpakt in het fabriekskarton en waren allemaal in absolute mintstaat zoals ze eind 1943, begin 1944 uit de fabriek kwamen. Ik heb er nog 3 in mijn eigen verzameling, eentje weggegeven en de rest verkocht.