Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wilco Vermeer schreef:Heb je de achterizjde van Paleis Noordeinde dan al vergeleken met de foto om daar zo zeker van te zijn?
ik woon in den haag, en de achterzijde heb ik wel s gezien... Zit trouwens een enorme tuin achter...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
ik heb nu een uitvergroting van het bord links op foto 8. Er lijkt bovenaan de tekst PLUS te staan. En de schuine tekst (van linksonder naar rechtsboven) lijkt op NGIONS te eindigen.
Ik heb geprobeerd om een schouderpatch te vergroten, maar die is nog te onduidelijk. Die ga ik morgenavond proberen, aangezien ik zo even bij iemand langs moet.
even aan een PIB kenner voor info gevraagt die zei dit : is geen pib, op de 4e foto is onder aan de mouw een enbleem te zien van onderoff. zulke heeft de pib nooit gedragen