Maar ik was toch altijd al zuur van het eindbedrag dat ik daar moest aftikken.

Beste Martin,
We willen je informeren over twee belangrijke wijzigingen in onze militaria- en wapenveilingen:
We verkopen niet langer Duitse WO II-militaria
De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt om het beste online verkoopplatform voor WO II-verzamelaars te worden. Vandaag moeten we je helaas mededelen dat je geen Duitse WO II-militaria meer op Catawiki kunt kopen.
We hebben deze wijziging doorgevoerd om te voldoen aan de wetgeving in een aantal van de landen waarin we actief zijn, dus tot nader order stoppen we met het verkopen van de volgende objecten:
Duitse militaria-objecten gemaakt tussen 1933 en 1945 die al dan niet een Derde Rijk-symbool bevatten.
Nazi-gerelateerde objecten.
Dit nieuwe beleid is vanaf vrijdag 27 maart 2020 van kracht.
We realiseren ons dat dit een grote verandering is, maar we hopen dat je begrijpt dat we je zeer waarderen als klant en dat we deze beslissing niet lichtvaardig hebben genomen.
In deze veiling kun je nog steeds een breed scala aan andere WO II-objecten vinden om aan je collectie toe te voegen.
Onze wapenveilingen zijn alleen nog maar toegankelijk via onze website
In overeenstemming met het nieuwste app-beleid zullen we onze wapenveilingen niet langer in de Catawiki-app tonen. Maar maak je geen zorgen, je kunt nog steeds toegang krijgen tot deze veilingen via onze website. Ga naar catawiki.nl op je telefoon, tablet, laptop of computer en vanaf daar kun je door onze wapenveilingen bladeren.
Dank je voor je begrip en steun met betrekking tot deze veranderingen. We hopen dat je onze veilingen blijft verkennen en je collectie blijft uitbreiden.
Met vriendelijke groet,
Catawiki
"Dank je voor je begrip en steun met betrekking tot deze veranderingen."
Blijkbaar horen ze ook al stemmen want ik zei niets...

En de Gouden Eikel gaat deze week naar...