Staart van een vliegtuig bom??
-
- Lid
Staart van een vliegtuig bom??
Deze heb ik gisteren ook gevonden, 4 stuks. Verroest en helemaal doorzeefd met gaten.
Is ongeveer 60-65 lang en doorsnede van 15 cm.
Wie kan mij hiermee helpen?
Alvast bedankt, Joris
Is ongeveer 60-65 lang en doorsnede van 15 cm.
Wie kan mij hiermee helpen?
Alvast bedankt, Joris
Re: Staart van een vliegtuig bom??
heeft wel iets weg van een Duitse Sc250 vliegtuigbom inderdaad. Alleen de eerste 24cm kan ik niet plaatsen in de plaatjes die ik online vind
-
- Lid
-
- Lid
Ik wist niet dat zoiets verlofplichtig was ( heb net even zitten googlen). Ik dacht gewoon oud ijzer, als bloempot in de achtertuin. Maar eens bedenken wat ik er dan mee aan moet.
Ik wil ze wel.JorisH schreef: 04 apr 2021, 23:39 Ik wist niet dat zoiets verlofplichtig was ( heb net even zitten googlen). Ik dacht gewoon oud ijzer, als bloempot in de achtertuin. Maar eens bedenken wat ik er dan mee aan moet.
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
Uit nieuwsgierigheid, waar komen ze dan terecht? Heb jij een bijzondere verzameling?
zie hierJorisH schreef: 05 apr 2021, 16:24 Uit nieuwsgierigheid, waar komen ze dan terecht? Heb jij een bijzondere verzameling?
http://gld.nl/yWr4
Onze site is onder constructie.
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
Heel interessant. Ik heb ook een aantal locaties gevonden waar in mijn woonomgeving toestellen zijn neergestort. Hebben jullie een idee hoe goed de restanten van de toestellen destijds werden geruimd?
Zie wel daar zouden ze goed terecht komen op het filmpje te zien prachtig museum