Hallo, ik ben een nieuwe signaal verzamelaar. ik heb pak 3 jaar geleden mijn eerste boekje op de beurs gekocht en nu heb ik er ondertussen al 350 of meer in zeven verschillende talen. Genoeg over mij, ik ben op zoek naar andere verzamelaars om een netwerkje op te bouwen( U kunt mij op whatsapp toevoegen fotos etc gaat zo vele malen makkelijker, mijn nummer deel ik wel prive). Ik hoop dat sommige onder julie ook mij kunnen helpen met wat info. Aangezien ik bezig ben met een geupdate lijst van Signal. Zoals de lijst op signalmagazine. com. info over de AR IR TU Est Let edities wordt heel erg gewaardeerd.
Als u contact opneemt krijgt u vanzelfsprekend ook een kopietje van mijn lijst met veel nooit eerder geziene info over signal (wel niet om verder te delen)
Ik ben ook benieuwd naar julie verzamelingen, stuur een foto zou ik zeggen.
Hieronder mijn verzameling van zeldzame edities.
Signal/Signaal tijdschrift
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 73 keer
- Ontvangen: 127 keer
Re: Signal/Signaal tijdschrift
Hallo Luc,
Allereerst welkom op het forum. Interessant om een deel van je Signaal magazine collectie te zien.
Op dit forum zitten vast meerdere verzamelaars van dit blad.
Allereerst welkom op het forum. Interessant om een deel van je Signaal magazine collectie te zien.
Op dit forum zitten vast meerdere verzamelaars van dit blad.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!