Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 69 keer
Ontvangen: 126 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door asjemenou »

Deanworp,

Van de WO2 periode in Twente weet ik niet zoveel maar misschien zijn er andere leden die dit wel weten.
Heb je een vraag, stel 'm hier op het forum en wellicht krijg je een antwoord. 😉
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
DePlaagGeest
Lid
Gegeven: 23 keer
Ontvangen: 24 keer

Bericht door DePlaagGeest »

deanworp schreef: 26 jun 2025, 01:12 Komt goed, bedankt voor het welkomstbericht! Ik ben erg benieuwd naar de geschiedenis van Twente in de oorlog. Specifiek rondom Delden, Hengelo en Enschede. Weet jij er meer van toevallig?
Welkom Dean. Ik kom zelf ook van origine uit Twente en als ik je een tip mag geven, bezoek eens het Memory Museum in Nijverdal of het Twents Oorlogsmuseum in Vriezenveen. Leuke interessante items hebben ze daar en misschien word je daar wat wijzer met de vragen die je hebt. :mrgreen:
Mg34
Lid

Bericht door Mg34 »

Hallo,
Ik ben Sonny en kom uit België.
Ik verzamel ww2 Duits en ben vooral geïnteresseerd in de techniek van Duitse wapens en voertuigen.
Ik vind het ongelofelijk hoe ze in die tijd al zo complexe dingen konden maken, neem bvb een afsluiter van een mg34.
asjemenou
Gegeven: 69 keer
Ontvangen: 126 keer

Bericht door asjemenou »

Hallo MG34 welkom op het forum.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!