25 ponder rook pot?
25 ponder rook pot?
Ik heb dit ding gevonden alleen. Heb ik geen idee wat het is. Het lijkt mij een rook pot van een 25ponder alleen weet ik dit niet zeker. En ik denk ook niet dat deze schadelijk kan zijn alleen toch maar even laten liggen. Kan iemand deze 2 dingen bevestigen?
Re: 25 ponder rook pot?
Ik ga vanmiddag terug naar de zelfde plek om te zoeken dus dan kan ik er wel een rolmaat naast leggen en foto's maken
-
- Lid
- Ontvangen: 8 keer
Als ik het opzoek kom ik niet echt een foto tegen heeft u misschien een foto er van?
-
- Lid
- Ontvangen: 8 keer
Hierbij het is het koppelstuk tussen de staart en de explosieve kop, de pinnetjes op jou stuk kon je indrukken om de staart de koppelen.
Ah oke maar waarmee werd die afgeschoten en ik neem aan dat het uit wo2 van de Canadezen is? En is dit ook nog gevaarlijk anders moet ik het melden. En heeft u misschien ook een foto van de gehele raket?crashsiteslimburg schreef: 14 jul 2025, 19:15 Hierbij het is het koppelstuk tussen de staart en de explosieve kop, de pinnetjes op jou stuk kon je indrukken om de staart de koppelen.
Dat zijn nog flinke raketten maar is dat koppel stuk gebruikt en is het nog gevaarlijk anders ga ik het melden.