Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sinds enige dagen ben ik in het rijke bezit van een CE Juncker Fallschirmschutzen abzeichen, welke onder deze badge's misschien wel de mooiste van de makers naast Deuhmer is.
Helaas worden de CE Junckers tegenwoordig meer en meer gefaked en ik wilde dus eens van Jullie allen weten wat jullie van deze badge vinden.
Het is geen Kennis test, maar gewoon en generale opinie van de kijker-verzamelaars onder ons en altijd leuk om te weten wat een andere verzamelaar van een specifiek stuk vindt.
Bijgevoegd zijn de fotos ter verduidelijking en vermaak, veel plezier!!
Always lookin' for everything to do with World War Two.
You want to sell! I want to buy, so drop me a line at Info@fallschirmjager-militaria.com
gilles schreef:Ik denk wel dat ie origineel is.Heb je hem van een dealer gekocht ofzo?
Ha Gilles,
Nee, niet bij een dealer vandaan maar via een Particulier, was van zijn grootvader zei hij, maar wilde er verder niets mee. Dus voor een leuke prijs mocht ik hem hebben.
Altijd goed zo'n eigen site.
Groetjes,
Menno
Always lookin' for everything to do with World War Two.
You want to sell! I want to buy, so drop me a line at Info@fallschirmjager-militaria.com